To znači da ih kod nas ima 5, a ja ko nepopravljivi optimist vjerujem da će i 6. za koje ljeto stići i do nas.
No krenimo redom...
I ptičice već znaju kako izgleda tipični Google oglas
Tipični Google oglas |
- 25 znakova za naslov
- 35 znakova za prvi opisni red
- 35 znakova za drugi opisni red
Naravno, Google ekipa procjenjuje hoće li pokazati vaš oglas s unijetim proširenjima ili bez njih.
I eto nas opet kod relevantnosti vašeg oglasa, odabranih ključnih riječi i kvalitete web stranice koju oglašavate - a tu je i konkurencija koja želi isto što i vi.
Uglavnom, vaš oglas može se prikazati sa slijedećim proširenjima:
- lokacija - ako imate fizički dućan/prodajno mjesto/lokaciju na koju dolaze vaši kupci - razlog više da (besplatno) unesete firmu na Google Places
- poziv - unesite kontakt telefon/mobitel pa vas korisnik može nazvati izravno iz oglasa sa svog smartphone-a - kad sam zadnji put provjeravao takvih je u Hrvatskoj bilo preko pola milijuna
- dodatni linkovi - na druge stranice na vašem web-u (možete unijeti do 10 kom., a u praksi korisnik čini mi se može vidjeti najviše 6 komada)
- proizvodi - još nije dostupno u HR:( bude dok malo porastemo)
- Google+ - pa se možete "pohvaliti" koliko vas je korisnika preporučilo +1 (razlog više da vaša firma ima Google+ stranicu)
- mobilne aplikacije - (eto nešto i za mudrice koji osmišljaju, tj. prodaju raznorazne aplikacije za iphone i/ili android)
Proširenja oglasa u Google AdWords alatu. |
U izvješćima ćete vidjeti koliko je puta prikazan oglas s kojim proširenjem kao i koliko je klikova dobio, no trenutno se ne mogu razdvojiti klikovi na samo proširenje. Evo kako to izgleda u konkretnom primjeru, za oglas proširen telefonskim brojem:
Izvješće za proširenje oglasa pozivom, tj. telefonskim brojem |
Zato, ako još niste, iskoristite mogućnost proširenja oglasa nekom od opcija. Naravno, prije toga
Ništa vas ne košta da probate.
Sretno:)
Nema komentara:
Objavi komentar