via Responsa: Skoro 6 načina da besplatno proširite svoj Google oglas
Google

petak, 26. listopada 2012.

Skoro 6 načina da besplatno proširite svoj Google oglas





To znači da ih kod nas ima 5, a ja ko nepopravljivi optimist vjerujem da će i 6. za koje ljeto stići i do nas.
No krenimo redom...



I ptičice već znaju kako izgleda tipični Google oglas

Tipični Google oglas

Isto kao što znaju njegova ograničenja u smislu broja znakova:
  • 25 znakova za naslov
  • 35 znakova za prvi opisni red
  • 35 znakova za drugi opisni red
No možda ne znaju da vaše Google oglase možete (besplatno) proširiti i "popraviti" im vidljivost i tako im dati šansu više za klik/konverziju (štogod već bio cilj vaše Google kampanje).

Naravno, Google ekipa procjenjuje hoće li pokazati vaš oglas s unijetim proširenjima ili bez njih.
I eto nas opet kod relevantnosti vašeg oglasa, odabranih ključnih riječi i kvalitete web stranice koju oglašavate - a tu je i konkurencija koja želi isto što i vi.

Uglavnom, vaš oglas može se prikazati sa slijedećim proširenjima:

  • lokacija  - ako imate fizički dućan/prodajno mjesto/lokaciju na koju dolaze vaši kupci - razlog više da (besplatno) unesete firmu na Google Places
  • poziv - unesite kontakt telefon/mobitel pa vas korisnik može nazvati izravno iz oglasa sa svog smartphone-a - kad sam zadnji put provjeravao  takvih je u Hrvatskoj bilo preko pola milijuna
  • dodatni linkovi - na druge stranice na vašem web-u (možete unijeti do 10 kom., a u praksi korisnik čini mi se može vidjeti najviše 6 komada)
  • proizvodi -  još nije dostupno u HR:( bude dok malo porastemo)
  • Google+  - pa se možete "pohvaliti" koliko vas je korisnika preporučilo +1 (razlog više da vaša firma ima Google+ stranicu)
  • mobilne aplikacije - (eto nešto i za mudrice koji osmišljaju, tj.  prodaju raznorazne aplikacije za iphone i/ili android)
Evo gdje to možete napraviti u Google AdWords alatu:



Proširenja oglasa u Google AdWords alatu.


U izvješćima ćete vidjeti koliko je puta prikazan oglas s kojim proširenjem kao i koliko je klikova dobio, no trenutno se ne mogu razdvojiti klikovi na samo proširenje. Evo kako to izgleda u konkretnom primjeru, za oglas proširen telefonskim brojem:
Izvješće za proširenje oglasa pozivom, tj. telefonskim brojem



Zato, ako još niste, iskoristite mogućnost proširenja oglasa nekom od opcija. Naravno, prije toga




kreirajte svoju Google+stranicu (i povežite je sa svojom web stranicom) i unesite firmu na Google Places - čak i ako se ne mislite oglašavati pomoći će vam u boljem položaju na Google tražilici.

Ništa vas ne košta da probate.

Sretno:)

Nema komentara:

Objavi komentar