Radije sačuvajte dragocjene znakove za neku pogodnost bitnu korisniku, a za prikaz telefona koristite proširenja oglasa.
Jer, ako ste dobri u Google oglašavanju (Google odlučuje hoće li prikazati proširenja uzimajući u obzir između ostalog i vaš Quality Score).
Ne zaboravite da u Hrvatskoji ima preko pola milijuna smartphone-a i da se na njima u pravilu vide prva 2 oglasa na vrhu i da vas korisnici mogu nazvati izravno iz oglasa jednim klikom.
Dodavanje broja telefona nije nikakva nuklearna fizika. Na slici ispod možete vidjeti kako to izgleda te da sva svoja proširenja oglasa dodajete u sklopu "Ad extension" menija. Tu možete vidjeti i skupnu statistiku (ne vidite koliko je bilo klikova na sam broj telefona već samo za oglas koji je prikazan skupa s proširenjem)
![]() |
Proširenje oglasa pozivom "Call Extensions" u Google AdWords alatu |
To u Google AdWords sučelju u svakom trenutku možete provjeriti odete li u kampanji do menija "Segment" i fino odaberete "Click type":
![]() | |||
Click type izvještaj u Google AdWords alatu |
![]() |
Prikaz "clicks-to-call" izvještaja |
Možda naučite nešto novo o onima koji klikaju na vaš oglas dok surfaju mobitelom.
Još bolje, možete napraviti i zasebnu kampanju kojom ćete ciljati samo mobilne uređaje (to birate u postavkama kampanje)
Kakogod, ako već niste, vrijeme je da svoj Google oglas uljepšate brojem telefona.
Pola milijuna mobilnih surfera bit će vam zahvalno:)
Nema komentara:
Objavi komentar