Stranice

srijeda, 8. svibnja 2013.

Kako vam može pomoći postavljanje ciljeva na vašoj web stranici?

Ako ništa drugo, tako ćete naučiti koliko vaša stranica ispunjava korisnikova ali i vaša očekivanja.

Postavljanjem ciljeva jasno ste definirali što želite od posjetitelja (kupnju, download, prijavu na e-newsletter...) koji dođu na vašu web stranicu.

S druge strane ako nemate web-shop (u Google Analytics-ima niste aktivirali e-commerce alat), već stranicu koristite samo za generiranje prodajnih prilika onda je to nužna stvar.

Recimo da već znate kako svaki 10. upit dobiven preko weba pretvorite u prodaju (tomu služe web-forme. Ako još niste, postavite je na stranicu).
To bi značilo da imate super truper konverziju od 10% (Amazon je na cca. 17%).

Uz to znate i prosječnu vrijednost narudžbe, što će reći da možete mirne duše  dodijeliti novčanu vrijednost definiranom cilju.

I  tako ste dobili  filing za osjećaj koliko vrijedi upit dobiven prek weba.

Logično da nećete stati na tome. Fino idete dalje pa računate koliko možete/trebate uložiti u oglašavanje na tražilici.

I to je onda priča koja uvijek završi sretno. Mic po mic.

Pa sretno onda.



Nema komentara:

Objavi komentar