Evo par primjera što sve možete pratiti:
- download - brošura, cjenika priručnika..., sveg čuda kojeg ste stavili na web kako biste potaknuli korisnike na akciju
- popunjavanje formi - npr. imate formu za upit koji korisnik može poslati direktno s vaše web stranice (bez da mu se otvara njegov e-mail alat, npr. Outlook)
- aktivnost korisnika - popunjavanje neke vaše ankete, komentiranje, dodavanje sadržaja, postovi na forumima
- trajanje posjeta - npr. odstupanje (pozitivno ili negativno) od prosječnog vremenskog trajanja ili broja pregledanih stranica tijekom posjeta
- posjećene stranice - zanima vas recimo koliko je ljudi vidjelo vašu stranicu s posebnim ponudama, cjenike, uvjete nabave, prodaje....
- prodajne transakcije - dovršena ili nedovršena kupnja, korisnici koji su nešto dodali u košaricu, koristili kupone koje ste im poslali (sigurno koristite e-mail marketing
Ne moram reći da to puuuuuuno pomaže u oglašavanju na Google tražilici.
Ako malo bolje pogledate gore na vrh, vidjet ćete da možete dobiti nešto besplatno i korisno - bez naknadnog spamanja.
Samo u slučaju da vam se svidi to što dobijete, možda dogovorimo i neki poso.
Požurite polako. Tu sam do daljnjeg:)
Nema komentara:
Objavi komentar