via Responsa: Zašto je bitno postaviti ciljeve (goals) na web stranici?
Google

petak, 8. veljače 2013.

Zašto je bitno postaviti ciljeve (goals) na web stranici?

Ciljevi (Goals) na vašoj web stranici otkrit će vam ispunjava li ona vaša, a što je još bitnije, očekivanja vaših posjetitelja - zbog njih ste je i napravili ne?
Evo par primjera što sve možete pratiti:

  • download - brošura, cjenika priručnika..., sveg čuda kojeg ste stavili na web kako biste potaknuli korisnike na akciju
  • popunjavanje formi - npr. imate formu za upit koji korisnik može poslati direktno s vaše web stranice (bez da mu se otvara njegov e-mail alat, npr. Outlook)
  • aktivnost korisnika - popunjavanje neke vaše ankete, komentiranje, dodavanje sadržaja, postovi na forumima
  • trajanje posjeta - npr. odstupanje (pozitivno ili negativno) od prosječnog vremenskog trajanja ili broja pregledanih stranica tijekom posjeta
  • posjećene stranice - zanima vas recimo koliko je ljudi vidjelo vašu stranicu s posebnim ponudama, cjenike, uvjete nabave, prodaje....
  • prodajne transakcije - dovršena ili nedovršena kupnja, korisnici koji su nešto dodali u košaricu, koristili kupone koje ste im poslali (sigurno koristite e-mail marketing
Sve to i još puno više možete postaviti na vašu web stranicu i vrlo brzo ona vam pored lijepog dizajna može donijeti jednako dobre ili još bolje rezultate.

Ne moram reći da to puuuuuuno pomaže u oglašavanju na Google tražilici.

Ako malo bolje pogledate gore na vrh, vidjet ćete da možete dobiti nešto besplatno i korisno - bez naknadnog spamanja.

Samo u slučaju da vam se svidi to što dobijete, možda dogovorimo i neki poso.

Požurite polako. Tu sam do daljnjeg:)

Nema komentara:

Objavi komentar