- Naslov (Headline) - u 3 sekunde vaša web stranica treba odgovoriti na pitanje: "Što nudi ova stranica?". Poanta je da naslov bude jasan i jednostavan (KISS - Keep it Simple and Stupid:)
- Podnaslov (Sub-headline) - trebao bi ponuditi kratki opis što radite/nudite. Izbjegavajte kompliciranu stručnu terminologiju. Budite svoji, drukčiji i pokažite vrijednost. Ne pričajte samo o sebi.
- Pogodnosti (Benefits) - Nije bitno samo što radite, već zašto je to što radite bitno krajnjem korisniku.
- Glavni poziv na akciju (Primary Calls-to-Action) - bitno je da bude pozicioniran u gornjoj polovici vidljiv bez da korisnik mora skrolati mišem prema dolje (tzv "above the fold"). Ako uz to možete ponuditi 2-3 različita poziva na akciju, kojima ciljate korisnike u različitim fazama kupovnog ciklusa - bingo:)
- Karakteristike (Features) - dodatak ranijespomenutim pogodnostima. Pomaže posjetiteljima u boljem razumijevanju onoga što im omogućujete svojim proizvodima/uslugama
- Potvrde korisnika (Customer Proof) - ne zaboravite da ljudi više vjeruju ljudima nego vašim reklamama i ostalom. Neeeeemojte ih izmišljati - obit će vam se o glavu prije ili kasnije. Citirajte zadovoljnog korisnika, dodajte mu sliku, ime, titulu.
- Dokazi o uspješnosti (Succes Indicators) - svi se kite raznoraznim nagradama struka, bestbuy-evima, certifikatima (da eto i mene:) - nemojte se sramiti pokazati da ste uspješni u onome što radite. Nemate druge prilike za prvi dojam.
- Navigacija (Navigation) - da smanjite famozni bounce rate (odlazak s vašeg weba nakon samo jedne pogledane stranice) navigaciju smjestite na vrh stranice i držte se KISS-a.
- Slikovni/video prikazi (Supporting Image) - slika vrijedi..... Vizualni prikaz, grafikon, video demonstracija koji mogu pomoći u boljem predstavljanju. Ne kitite se (osim ako nemate drugog izbora) kupljenim fotkama "umjetnih" ljudi.
- Dodatni sadržaj (Content Offer) - ponudite nekakav dodatni sadržaj koji će pomoći u generiranju većeg broja lead-ova (e-book, priručnik, vodič...)
- Dodatni izvori informacija (Resources) - cca. 96% posjetitelja na vašoj web stranici nije spremno na kupnju. Zato im ponudite što više informacija kako bi što lakše doznali više o vama
- Dodatni poziv na akciju (Secondary Calls-to-Action) - na dnu stranice još jednom dodajte poziv na akciju - ne samo na početku stranice.
Možda će vam se svidjeti i predloženi prikaz razmještaja (danas popularno zvan infografika) nabrojanih elemenata prema viđenju ekipe iz HubSpot-a.
Vi ćete, testiranjem naravno, naći svoju dobitnu kombinaciju. Između ostalog u tome vam mogu pomoći Google Analytics-i, oglašavanje na Google tražilici i ja naravno:)
Nema komentara:
Objavi komentar