via Responsa: Nudi li vaš marketing korisnicima ono što stvarno žele?
Google

petak, 1. veljače 2013.

Nudi li vaš marketing korisnicima ono što stvarno žele?

Nisam stručnjak za fitness, ali svi znamo da većina ekipe  koja kreće na vježbanje u travnju pa i kasnije to ne čini zbog dizanja forme već boljeg dojma na plaži.

Od onih pak redovitijih dosta ih se "znoji" iz istog  razloga, no tu su  i oni koji, što bi Bandić rekao,  to "delaju" na sreću (preventivno) ili na žalost (terapijski) iz zdravstvenih razloga.

Siguran sam da se nađe još koja kategorija:)

Shvatili ste poantu priče.

Boljim razumijevanjem korisnika i njihovih snova, čežnji, očekivanja lakše ćete im ponuditi ono što oni doista žele.
To naravno ne mora biti uvijek ono što vidite na prvu. Iako nemamo drugu priliku za prvi dojam, on često puta može prevariti.

Kako onda otkriti pravi razlog zašto ljudi kupuju neki proizvod, uslugu?

Bez brige ne morate naručivati posebna istraživanja tržišta, focus grupe (često besmislene) ili nedajBože telefonsku anketu (gdje korisnici jedva čekaju da ih skinu s telefona pa ni ne slušaju pitanja).

Sve možete riješiti puno jednostavnije - oglašavanjem na Google mreži i praćenjem vašeg Google Analytics računa.

Nije da se hvalim, ali mogu pomoć u oba slučaja:)

Nema komentara:

Objavi komentar