via Responsa: 21 ideja kako se razlikovati od konkurencije
Google

petak, 15. veljače 2013.

21 ideja kako se razlikovati od konkurencije

kažu da je dobro uvijek pitati se može li konkurencija za sebe reći isto?
Ako može onda vaše pozicioniranje i ono što nudite nije dovoljno jako. A vjerojatno ni posao ne cvate.
Tko zna, možda vam ovo pripomogne da na površinu izvučete još pokoju kvalitetu:
  1. jedinstveni ste po nečem (blago vama:)
  2. najjeftiniji
  3. brži
  4. nudite veću vrijednost
  5. sigurniji
  6. fokusirani na korisnika
  7. najomiljeniji
  8. prvi 
  9. najprodavaniji
  10. najtestiraniji
  11. dajete bržu uslugu
  12. napredniji ste od ostatka ekipe u nečem
  13. najnoviji
  14. s najdužom tradicijom
  15. najviše vas vole
  16. najcjenjeniji ste od strane struke
  17. najpouzdaniji
  18. zanimljiviji ste/zabavniji
  19. prodajete na drukčiji način
  20. s vama je najlakše surađivati
  21.  najuslužniji ste
Siguran sam da možete nastaviti spisak s barem još toliko stavki. A svaka vam može pomoći u boljem pozicioniranju kod potencijalnih korisnika, partnera, zaposlenika...

Naravno nije dovoljno samo reći, već to i napraviti.

Google oglasi pomoći će vam da to kažete onima koji su u potrazi za vašim proizvodom i/ili uslugom a ni ne znaju da postojite. Na klik su do vas. Isprobajte:)



 

Nema komentara:

Objavi komentar