U to ime još par činjenica koje treba odvagnuti želite li više online prodaje:
- imate 8 sekundi prije no većina korisnika napusti vašu stranicu jer nisu našli ono što su očekivali
- koristite video klipiće za predstavljanje proizvoda/usluga - YouTube je besplatan sjajan alat ne samo za gledanje smiješnih klipića nego i bolju prezentaciju (pogledajte zanima li vas kako se računa cijena klika), edukaciju i prodaju u konačnici
- nemojte upucavati na stranicu razno razna čuda i novotarije samo zato jer su "in", a koja usporavaju otvaranje. Vrijeme je danas najdragocjeniji resurs, a nove generacije su sve nestrpljivije - 1 sekunda u kašnjenju otvaranja stranice može rezultirati sa 7%-tnim smanjenjem konverzija (a vaša web stranica živi za konverzije ne?)
- preko 95% vaših posjetitelja nije spremno na kupnju (naravno ako niste Amazon koji je većini prodajno orijentiranih stranica uzor) - kod nas je stopa konverzije još i manja - svi je skrivaju kao zmija noge, ali javna je tajna da sve preko 1% znači dobar posao
- što više različitih landing page-ova imate (stranica kojom u 3 sec. korisniku morate reći što nudite i što treba napravit da to dobije) stvorit ćete više prodajnih prilika. Upravo na takve stranice trebali bi voditi vaši Google oglasi kojima želite nešto prodati (a ne na home page pa ti onda traži ponudu)
- testirajte, testirajte i testirajte - samo tako otkrit ćete što u vašem slučaju funkcionira najbolje
Bez brige, nije to cijepanje atoma. Samo zahtijeva puno truda i spremnosti za učenje - baš kao i sve ostalo do čeg vam je iskreno stalo. Zatrebate li pomoć, tu sam:)
Nema komentara:
Objavi komentar