via Responsa: 5 pitanja na koja morate odgovoriti u planiranju marketinške kampanje
Google

ponedjeljak, 4. veljače 2013.

5 pitanja na koja morate odgovoriti u planiranju marketinške kampanje

Siguran sam da ste čuli za marketinšku mantru koja uspješno odolijeva zubu vremena: doći do prave osobe s pravom porukom u pravo vrijeme.

U to ime, pri planiranju bilo koje marketinške aktivnosti na papiru ili u glavi odgovorite obavezno na slijedeća pitanja:

  1. Kome se obraćate?
  2. Što očekujete da oni kojima se obraćate doznaju i/ili naprave temeljem vaše poruke?
  3. Kad je najbolje vrijeme da im se obratite?
  4. Gdje ćete ih naći?
  5. Zašto bi oni trebali napraviti ono što vi želite?  
Svejedno, pokrećete li novu web stranicu, šaljete ponudu e-mailom, poštom ili se oglašavate online.

Iako tehnologija nemilosrdno juri naprijed , uspješni marketingaši i dalje se drže tradicionalne recepture.
Otkrivaju što korisnici žele, daju im to u vrijeme i na mjestu gdje žele po cijeni koju su spremni platiti.

Naravno, pričajući svoju priču, ali korisnicima razumljivim jezikom.

Zahvaljujući tehnologiji danas i vi možete ispričati svoju priču pomoću učinkovitog oglašavanja na Google tražilici , slati ponude e-poštom i dobiti reakciju korisnika gotovo u realnom vremenu.

Jer oni su tu, na klik do vas.

Nema komentara:

Objavi komentar