U to ime, pri planiranju bilo koje marketinške aktivnosti na papiru ili u glavi odgovorite obavezno na slijedeća pitanja:
- Kome se obraćate?
- Što očekujete da oni kojima se obraćate doznaju i/ili naprave temeljem vaše poruke?
- Kad je najbolje vrijeme da im se obratite?
- Gdje ćete ih naći?
- Zašto bi oni trebali napraviti ono što vi želite?
Iako tehnologija nemilosrdno juri naprijed , uspješni marketingaši i dalje se drže tradicionalne recepture.
Otkrivaju što korisnici žele, daju im to u vrijeme i na mjestu gdje žele po cijeni koju su spremni platiti.
Naravno, pričajući svoju priču, ali korisnicima razumljivim jezikom.
Zahvaljujući tehnologiji danas i vi možete ispričati svoju priču pomoću učinkovitog oglašavanja na Google tražilici , slati ponude e-poštom i dobiti reakciju korisnika gotovo u realnom vremenu.
Jer oni su tu, na klik do vas.
Nema komentara:
Objavi komentar