via Responsa: Spremni za online marketing u 2013.
Google

srijeda, 2. siječnja 2013.

Spremni za online marketing u 2013.

Ko kaže da u svemu kaskamo za uglavnom uzoritom nam  Europom.

Vjerovali ili ne Hrvati na internetu  u prosjeku provode više vremena - čak 15,1 h tjedno u odnosu na europskih 14,8 h tjedno.

Dokaz tomu je IAB-ovo istraživanje iz veljače 2012. provedeno u 28  zemalja, na gotovo 50.000 ispitanika (starijih od 16 godina).


Evo sažetka preuzetog s Tehnoklik-ove stranice:

• 2,4 milijuna Hrvata surfa internetom. To znači da je 64 posto Hrvata online, a svaki treći koristi više uređaja
• uz televiziju Hrvati provedu 17,5 sati na tjedan, radio slušaju 15,5 sati, a na internetu čak 15,1 sati. Uz novine provedu tek 4,4, a uz časopise 3,5  sata.
• 64 posto korisnika interneta gleda TV online - 6 posto njih barem jednom dnevno
• 97 posto korisnika interneta čita vijesti online
• 200 tisuća građana Hrvatske pristupa internetu putem tableta
• 800 tisuća građana Hrvatske pristupa netu putem telefona i na to troši 10,6 sati tjedno
• kućno računalo ima 75 posto, prijenosnik 57 posto, netbook 14 posto, tablet 4 posto, a e-čitač 2 posto građana

Poanta priče je da su Hrvati očito online, pa ako još niste, vrijeme je da testirate oglašavanje na Google tražilici i uvjerite se u njegovu učinkovitost.

Već za 20-ak kuna dnevnog budžeta možete puno naučiti o vašim potencijalnim korisnicima koji možda  ne znaju da postojite na ovome svijetu.

Zašto ne već danas. Na kraju, jučer je prošlo, a sutra tko zna, možda bude prekasno:)

Nema komentara:

Objavi komentar