- Page View
- Visit
- Visitor
- Unique Page View
Page View - pregledana stranica. Broji se svaki puta kad se učita vaša web stranica. To znači da netko dođe na vaš sajt i pogleda stranicu X, pa zatim stranicu Y i opet se vrati na stranicu X i zatim napusti vašu web stranicu - u Google Analytisc alatu to će se brojati kao 3 pregledane stranice za tu posjetu (Visit).
Visit/session - posjet ili sesija - jedan posjet jest vrijeme interakcije između web pretraživača i vaše web stranice. Zatvorite li svoj pretraživač (Internet Explorer, Firefox, Safari, Chrome...) ili ne kliknete mišem (tj. ne mičete ga) dulje od 30 minuta na stranici koju ste otvorili - posjet je završen.
Klik nakon 30-te minute na istoj stranici brojit će se kao novi posjet (ili sesija)
Visitor - posjetitelj - jedan posjetitelj može napraviti 3 posjeta i za to vrijeme pregledati 8 stranica. Posjetitelji se prate pomoću famoznih kolačića (cookies) kombiniranih s vremenom prvog posjeta. Jedan posjetitelj ne znači i samo jednu fizičku osobu. Tako će, vaš posjet na istu stranicu s 3 različita uređaja (laptop, mobitel, stolno računalo) Google Analytics brojati kao 3 različita posjetitelja. Dobra vijest je da možete zatražiti nove Universal Analytics-e u kojima je i to riješeno.
Unique Page View - pogleda li posjetitelj stranicu A 3 puta tijekom jednog posjeta, to će biti zabilježeno kao 3 Page View-a te 1 Unique Page View.
Sve "brojke" vezano za navedene mjere kao i hrpa drugih pokazatelja u vašem Google Analytics računu, pomoći će vam da online marketing u 2013. još bolje prilagodite svojim korisnicima.
Podrazumijeva se da će i vaše oglašavanje na Google tražilici biti još učinkovitije.
P.S. Želite li isprobati oglašavanje na Google tražilici, pošaljite mi na goran.viaresponsa@gmail.com link na vašu web stranicu, a u subject line obavezno napišite "blog 14/1/13" i stiže besplatni video savjet o tome kako najbolje iskoristiti Google oglašavanje u vašem slučaju.
Nema komentara:
Objavi komentar