via Responsa: Google Analytics abeceda...
Google

ponedjeljak, 14. siječnja 2013.

Google Analytics abeceda...

...počinje s 4 osnovne mjere za praćenje ponašanja posjetitelja na vašim web stranicama:

  • Page View
  • Visit
  • Visitor 
  • Unique Page View
Nije zgorega podsjetiti se što one znače, kako bi ih što bolje iskoristili:

Page View - pregledana stranica. Broji se svaki puta kad se učita vaša web stranica.  To znači da netko dođe na vaš sajt i pogleda stranicu X, pa zatim stranicu Y i opet se vrati na stranicu X i zatim napusti vašu web stranicu - u Google Analytisc alatu to će se brojati kao 3 pregledane stranice za tu posjetu (Visit).

Visit/session - posjet ili sesija - jedan posjet jest vrijeme interakcije između web pretraživača i vaše web stranice. Zatvorite li svoj pretraživač (Internet Explorer, Firefox, Safari, Chrome...) ili ne kliknete mišem (tj. ne mičete ga) dulje od 30 minuta na stranici koju ste otvorili - posjet je završen. 
Klik nakon 30-te minute na istoj stranici brojit će se kao novi posjet (ili sesija)

Visitor - posjetitelj - jedan posjetitelj može napraviti 3 posjeta i za to vrijeme pregledati 8 stranica. Posjetitelji se prate pomoću famoznih kolačića (cookies) kombiniranih s vremenom prvog posjeta. Jedan posjetitelj ne znači i samo jednu fizičku osobu. Tako će, vaš posjet na istu stranicu s 3 različita uređaja (laptop, mobitel, stolno računalo) Google Analytics brojati kao 3 različita posjetitelja. Dobra vijest je da možete zatražiti nove Universal Analytics-e u kojima je i to riješeno.

Unique Page View - pogleda li posjetitelj stranicu A 3 puta tijekom jednog posjeta, to će biti zabilježeno kao 3 Page View-a  te 1 Unique Page View.

Sve "brojke" vezano za navedene mjere kao i hrpa drugih pokazatelja u vašem Google Analytics računu, pomoći će vam da online marketing u 2013.  još bolje prilagodite svojim korisnicima.

Podrazumijeva se da će i vaše oglašavanje na Google tražilici biti još učinkovitije.

P.S. Želite li isprobati oglašavanje na Google tražilici, pošaljite mi na goran.viaresponsa@gmail.com link na vašu web stranicu, a u subject line obavezno napišite "blog 14/1/13" i stiže besplatni video savjet o tome kako najbolje iskoristiti Google oglašavanje u vašem slučaju.

Nema komentara:

Objavi komentar