via Responsa: Još par savjeta za bolju online prodaju
Google

petak, 11. siječnja 2013.

Još par savjeta za bolju online prodaju

Neki dan smo vidjeli zašto ljudi napuštaju košaricu za kupnju.
Za potpunu sliku još par detalja iz istog istraživanja:
  • 75% korisnika koji napuste košaricu namjerava i dalje kupiti
  • 3h i 34min. je prosječno vrijeme između inicijalnog posjeta i konačne kupnje
  • samo je 5% korisnika koji nikad ne "škicaju" druge ponude
  • 80% korisnika preferira online kupnju  jer tako najlakše mogu uspoređivati konkurentske ponude
  • 72% je stopa napuštanja košarice (i svake godine raste)
Što onda napraviti da se korisnici zadrže i popravite konverziju? (za početak pogledajte što radi Amazon).

Evo što bi trebalo pomoći, kad je optimizacija famozne checkout stranice u pitanju:
  • jednostavnost je najvažnija - amerikanci bi rekli KISS (keep it simple and stupid)
  • naglasiti sigurnost kupnje
  • korisnike tražite samo informacije nužne za kupnju - lako ih kasnije pitate za ostalo
  • odmah istaknite grešku prilikom unosa - a ne tek nakon što korisnik klikne za idući korak pa ga sustav vrati nazad i pritom nedajBože poništi sve unijeto u prethodnom koraku
  • ponudite dodatne proizvode/usluge (sugestije) - ako ste išta kupili na Amazonu  - onda znate kako izgledaju njihove poruke tipa "ljudi koji su kupili A, kupili su i B"
  • uključite iskustva korisnika za proizvode u košarici - odolite iskušenju da ih izmišljate - prije ili kasnije će vas prokužiti
  • jasno istaknite poziv na akciju - šta trebam kliknuti moram znati na prvu, bez lutanja, nagađanja i sl. - neeeemojte da vam dizajneri skriju gumb jer "strši". I treba stršat. Objasnite im da i njihova plaća ovisi o tom gumbu.
  • uključite traku koja prikazuje napredovanje kroz postupak kupnje
I još par za kraj:
  • dozvolite kupnju i bez registracije (kao gost) ako je ikako moguće - Amazon to ne dozvoljava, ali su oni strašno dobri u e-mail marketingu i prodaji nakon registracije
  • dajte neku pogodnost - recimo besplatnu dostavu
  • uključite kupčevo ime
  • koristite Google Analytics (ili neki drugu analitiku) da vidite za koje proizvode/usluge je najveći postotak napuštanja košarice
  • besplatna dostava je kralj - 73% korisnika tvrdi da je besplatna dostava sastavni dio njihove odluke o kupnji
  • pošaljite e-mail korisnicima koji su napustili košaricu - 67% online konverzija generira se e-mailom
  • sačuvajte korisnikovu povijest kupnji
Ako više volite sliku, kompletno istraživanje sažeto u supertruper FIFTHGEAR-ovoj infografici pogledajte ovdje (skrolajte dole).

Naravno, korisnike na svoju web stranicu možete dovesti učinkovitim  Google oglasima koji u kombinaciji s dobro odabranim ključnim riječima puuuuno pomažu u boljoj konverziji.

P.S. Želite li isprobati oglašavanje na Google tražilici, pošaljite mi na goran.viaresponsa@gmail.com link na vašu web stranicu, a u subject line obavezno napišite "blog 11/1/13" i stiže besplatni video savjet o tome kako najbolje iskoristiti Google oglašavanje u vašem slučaju.


Nema komentara:

Objavi komentar