Za potpunu sliku još par detalja iz istog istraživanja:
- 75% korisnika koji napuste košaricu namjerava i dalje kupiti
- 3h i 34min. je prosječno vrijeme između inicijalnog posjeta i konačne kupnje
- samo je 5% korisnika koji nikad ne "škicaju" druge ponude
- 80% korisnika preferira online kupnju jer tako najlakše mogu uspoređivati konkurentske ponude
- 72% je stopa napuštanja košarice (i svake godine raste)
Evo što bi trebalo pomoći, kad je optimizacija famozne checkout stranice u pitanju:
- jednostavnost je najvažnija - amerikanci bi rekli KISS (keep it simple and stupid)
- naglasiti sigurnost kupnje
- korisnike tražite samo informacije nužne za kupnju - lako ih kasnije pitate za ostalo
- odmah istaknite grešku prilikom unosa - a ne tek nakon što korisnik klikne za idući korak pa ga sustav vrati nazad i pritom nedajBože poništi sve unijeto u prethodnom koraku
- ponudite dodatne proizvode/usluge (sugestije) - ako ste išta kupili na Amazonu - onda znate kako izgledaju njihove poruke tipa "ljudi koji su kupili A, kupili su i B"
- uključite iskustva korisnika za proizvode u košarici - odolite iskušenju da ih izmišljate - prije ili kasnije će vas prokužiti
- jasno istaknite poziv na akciju - šta trebam kliknuti moram znati na prvu, bez lutanja, nagađanja i sl. - neeeemojte da vam dizajneri skriju gumb jer "strši". I treba stršat. Objasnite im da i njihova plaća ovisi o tom gumbu.
- uključite traku koja prikazuje napredovanje kroz postupak kupnje
- dozvolite kupnju i bez registracije (kao gost) ako je ikako moguće - Amazon to ne dozvoljava, ali su oni strašno dobri u e-mail marketingu i prodaji nakon registracije
- dajte neku pogodnost - recimo besplatnu dostavu
- uključite kupčevo ime
- koristite Google Analytics (ili neki drugu analitiku) da vidite za koje proizvode/usluge je najveći postotak napuštanja košarice
- besplatna dostava je kralj - 73% korisnika tvrdi da je besplatna dostava sastavni dio njihove odluke o kupnji
- pošaljite e-mail korisnicima koji su napustili košaricu - 67% online konverzija generira se e-mailom
- sačuvajte korisnikovu povijest kupnji
Naravno, korisnike na svoju web stranicu možete dovesti učinkovitim Google oglasima koji u kombinaciji s dobro odabranim ključnim riječima puuuuno pomažu u boljoj konverziji.
P.S. Želite li isprobati oglašavanje na Google tražilici, pošaljite mi na goran.viaresponsa@gmail.com link na vašu web stranicu, a u subject line obavezno napišite "blog 11/1/13" i stiže besplatni video savjet o tome kako najbolje iskoristiti Google oglašavanje u vašem slučaju.
Nema komentara:
Objavi komentar