U želji da razjasne zašto čak 71% korisnika napusti košaricu prije no dovrše kupnju Forrester Research je ispitao 3.000 ljudi.
Pa evo što su korisnici naveli kao razloge (imali su mogućnost višestrukih odgovora):
- previsoki troškovi dostave - 44%
- nespremnost na kupnju u tom trenutku - 41%
- usporedba na drugim web stranicama - 27%
- visoka cijena proizvoda- 25%
- čuvanje u košarici za kasnije - 24%
- troškovi dostave prekasno prikazani - 22%
- nespremnost na kreiranje novog računa (ne može kupiti kao "gost") - 14%
- prekompliciran checkout proces - 11%
- nisu komunicirane sve informacije o kupnji - 10%
- nedostupan željeni način plaćanja - 7%
Korisno je znati, za razliku od uvriježenog mišljenja, da se čak 75% tih korisnika koji napuste košaricu ponovno vraća unutar 30 dana.
A oni su, gle čuda, čak 2,3 puta spremniji na kupnju od novog korisnika.
I što onda napraviti?
- Pratite i shvatite ponašanje korisnika. Svatko ima drukčiji put do kupnje. ROPO efekt pomaže da se na online kanal ne gleda izolirano već u kombinaciji s ostalim offline kanalima. Korisnici pretražuju, pa odu, pa razmišljaju, pa opet istražuju, pa komentiraju s ekipom, pa opet istražuju..., i na kraju kupe (ne nužno online).
- Koristite Google Analytics (ili neku drugu analitiku za svoj web) - tu možete puno doznati o ponašanju vaših online posjetitelja i kupaca i skicirati si njihovu putanju i trajanje kupovnog ciklusa. Koliko je vremena prošlo od prvog posjeta do prve kupnje, prosječan broj posjeta, i napuštenih košaricea za jednu kupnju.
- Koristite Google oglašavanje. Vaši korisnici nalaze se u različitim fazama kupnje, za koje trebate drukčiji pristup. Osim toga imate mogućnost ciljanja npr. korisnika koji su napustili košaricu pomoću remarketing kampanja (budem o njima kasnije)
Uspijete li "ući u njihove cipelice" što bi rekao moj prvi mentor g. Grošelj, lakše ćete ih iz posjetitelja pretvoriti u kupce.
Ne trebate čarobni štapić - pametnim Google oglašavanjem to ćete sigurno napraviti puno, puno lakše (i brže rekli bi nestrpljivci). A ja vam mogu pomoći u tome.
Ako želite naravno:)
Nema komentara:
Objavi komentar