via Responsa: 10 razloga zbog kojih online kupci napuste košaricu bez kupnje
Google

petak, 4. siječnja 2013.

10 razloga zbog kojih online kupci napuste košaricu bez kupnje

Istraživanja pokazuju da prosječno 2-3% posjetitelja kupuje "na prvu" - temeljem jednog posjeta (sesije).
U želji da razjasne zašto čak 71% korisnika napusti košaricu prije no dovrše kupnju Forrester Research je ispitao 3.000 ljudi.

Pa evo što su  korisnici naveli kao razloge (imali su mogućnost višestrukih odgovora):
  1. previsoki troškovi dostave  - 44%
  2. nespremnost na kupnju u tom trenutku - 41%
  3. usporedba na drugim web stranicama - 27%
  4. visoka cijena proizvoda- 25%
  5. čuvanje u košarici za kasnije - 24%
  6. troškovi dostave prekasno prikazani - 22%
  7. nespremnost na kreiranje novog računa (ne može kupiti kao "gost") - 14%
  8. prekompliciran checkout proces - 11%
  9. nisu komunicirane sve informacije o kupnji - 10%
  10. nedostupan željeni način plaćanja - 7%
Ako više volite slike, ekipa iz Fiftgear-a je napravila super infografiku s puno dodatnih informacija i savjeta (skrolajte malo dole).

Korisno je znati, za razliku od uvriježenog mišljenja, da se čak 75% tih korisnika koji napuste košaricu ponovno vraća unutar 30 dana.
A oni su, gle čuda, čak 2,3 puta  spremniji na kupnju od novog korisnika.

I što onda napraviti?

  • Pratite i shvatite ponašanje korisnika. Svatko ima drukčiji put do kupnje. ROPO efekt pomaže da se na online kanal ne gleda izolirano već u kombinaciji s ostalim offline kanalima. Korisnici pretražuju, pa odu, pa razmišljaju, pa opet istražuju, pa komentiraju s ekipom, pa opet istražuju..., i na kraju kupe (ne nužno online). 
  • Koristite Google Analytics (ili neku drugu analitiku za svoj web) - tu možete puno doznati o ponašanju vaših online posjetitelja i kupaca i skicirati si njihovu putanju i trajanje kupovnog ciklusa. Koliko je vremena prošlo od prvog posjeta do prve kupnje, prosječan broj posjeta, i napuštenih košaricea za jednu kupnju. 
  • Koristite Google oglašavanje. Vaši korisnici nalaze se u različitim fazama kupnje, za koje trebate drukčiji pristup. Osim toga imate mogućnost ciljanja npr. korisnika koji su napustili košaricu pomoću remarketing kampanja (budem o njima kasnije)
Jer, što bolje razumijete i više znate o svojim korisnicima, lakše ćete gledati na stvari iz njihove perspektive.
Uspijete li "ući u njihove cipelice" što bi rekao moj prvi mentor g. Grošelj, lakše ćete ih iz posjetitelja pretvoriti u kupce.
Ne trebate čarobni štapić - pametnim Google oglašavanjem to ćete sigurno napraviti puno, puno lakše (i brže rekli bi nestrpljivci). A ja vam mogu pomoći u tome.
Ako želite naravno:)

Nema komentara:

Objavi komentar