via Responsa: 4 najčešće korištena motiva u uspješnom oglašavanju
Google

srijeda, 16. siječnja 2013.

4 najčešće korištena motiva u uspješnom oglašavanju

Urbana legenda kaže da je jedan od mentora Freda E. Hahna još davnih 60-tih istaknuo kako većina prodajno uspješnog oglašavanja koristi sljedeće motive:
  1. Seks - ne samo u doslovnom smislu kao fizički akt nego i ljubav, privlačnost, prijateljstvo
  2. Pohlepa - sve stvari (fizički i emocionalno) koje novac može kupiti
  3. Strah  - od gubitka onog što imamo ili nepostizanja onoga što očekujemo - ili oboje:)
  4. Lijenost - brzo, lako i "bez po muke" što bi rekli naši istočni susjedi
Nisam tu da pametujem kada, kako i u kojoj mjeri ćete ih koristiti u svojim kampanjama - to ste (ili ćete)  otkriti i sami - testiranjem u praksi naravno.

Najbitnije i zajedničko u sva 4 motiva - svi se vrte oko onoga što je najbolje za kupca, a ne za prodavatelja.

Najlakši način (gle lijenost:) da to učinite uz najmanje rizika (gle straha:)  jest upravo oglašavanjem na Google tražilici.

Rado ću vam pomoći u tome.

Nema komentara:

Objavi komentar