Kažu da prvo pitanje na koje trebamo odgovoriti u bavljenju bilo čime (legalnim nadam se) nije "kako uvjeriti ljude da kupe ono što prodajemo" već "zašto bi im trebalo stati do toga".
Naravno, svi su u trci i frci za brojkama i plaćom pa svjesno ili nesvjesno više brinu o taktici (kako će izgledati web stranica, koju društvenu mrežu koristiti, kako je sve skupa dizajnirano...).
Logično, svi žele reći svijetu da su tu, i da su super. No danas, svaku prodajnu, prezentacijsku, komunikacijsku taktiku nađete za pol minute na Google-u ili YouTube-u.
Dobra taktika pomaže da se promovira i proda ideja, no samo na kratke staze - na duge presudna je jasna i pametna strategija.
Jer, ljudi ne kupuju od vas zato što ste još jedan u nizu brandova s drukčijim bojama, dobrim fotkama, zvučnim sloganom i neobičnim fontom - već zato što činite neku razliku (korist) svojim poslom.
Zato, najvažnije pitanje koje si trebamo postaviti je kako ono što radimo, stvaramo ili prodajemo čini život naših korisnika boljim.
Siguran sam da oglašavanje na Google tražilici vaš posao može učiniti boljim.
Jednako tako, siguran sam da nisam jedini koji vam može u tome pomoći - no, trudim se napraviti neku razliku.
Vjerujem da i vi želite isto :)
Nema komentara:
Objavi komentar