via Responsa: Marketing, razum i/ili osjećaji?
Google

srijeda, 23. siječnja 2013.

Marketing, razum i/ili osjećaji?

Kažu da se prije svake marketinške odluke trebamo upitati "Kakve će osjećaje izazvati?".

Naravno da želite da oni kojima se obraćate nešto i učine, tj. da ih potaknete na akciju.

No akciju potiču emocije. Ljudi prvo nešto osjete, pa tek onda reagiraju.

Sjetite se svog dana - gužva doma, gužva na poslu, gužva sa slobodnim aktivnostima...

Zašto idete na kavu u lokalni kafić. Samo radi kave? Atmosfere? Glazbe? Dobre posluge?

Pobrinite se zato da oni kojima se obraćate osjete nešto dobro. Iskreni osmijeh na ulazu u dućan, pogled u oči, obično hvala ili sitni znak pažnje za rođendan.

Čini se da je srce, a ne razum ipak bolji izbor kad je marketing na duže staze u pitanju.

Ah da, s Google oglasima možete srcem do razuma.

Provjereno:)


Nema komentara:

Objavi komentar