Kažu da se prije svake marketinške odluke trebamo upitati "Kakve će osjećaje izazvati?".
Naravno da želite da oni kojima se obraćate nešto i učine, tj. da ih potaknete na akciju.
No akciju potiču emocije. Ljudi prvo nešto osjete, pa tek onda reagiraju.
Sjetite se svog dana - gužva doma, gužva na poslu, gužva sa slobodnim aktivnostima...
Zašto idete na kavu u lokalni kafić. Samo radi kave? Atmosfere? Glazbe? Dobre posluge?
Pobrinite se zato da oni kojima se obraćate osjete nešto dobro. Iskreni osmijeh na ulazu u dućan, pogled u oči, obično hvala ili sitni znak pažnje za rođendan.
Čini se da je srce, a ne razum ipak bolji izbor kad je marketing na duže staze u pitanju.
Ah da, s Google oglasima možete srcem do razuma.
Provjereno:)
Nema komentara:
Objavi komentar