...nije prodati vašu ideju i/ili proizvod nego pripremiti teren za slijedeću i pokušati izgraditi povjerenje.
Novinari, pisci i ostali majstori od pera (čak i poneki marketingaši) jako dobro znaju da je jedina svrha naslova da vas potakne na čitanje prve rečenice. Jedina svrha prve rečenice da vas potakne na čitanje druge i tako sve do kraja teksta knjige, oglasa, pisma, bloga...
Svi radimo u globalnom selu, konkurencija ne dolazi samo iz branše već i iz lokalnog kafića s besplatnim WLAN-om.
Upravo stoga bitne su one male stvari koje vas čine drukčijim od drugih i to ne zato jer znate da je to bitno za vaš brand, već zato jer u to vjerujete.
Male stvari, za koje će vaš korisnik pomisliti "gle, to nisu morali napraviti". Mali dodatni napor - možda je to obični telefonski poziv ili e-mail zahvale nakon kupnje.
Istina, kao i u svakoj pravoj vezi, za povjerenje treba vremena. Malo po malo.
Nitko ne kaže da je to lako, no napraviti više i bolje još danas, a bez da vas netko to traži, pametan je izbor - razmišljate li dugoročno, naravno.
Da biste uopće dobili priliku zavrijediti nečije povjerenje, morate se predstaviti i upoznati s onima kojima ćete biti interesantni - Google oglasi pravi su način za to - brz, jednostavan i učinkovit.
Javite se ako vam zatreba pomoć.
Nema komentara:
Objavi komentar