via Responsa: Svrha svake interakcije s korisnikom...
Google

ponedjeljak, 28. siječnja 2013.

Svrha svake interakcije s korisnikom...

...nije prodati vašu ideju i/ili proizvod nego pripremiti teren za slijedeću i pokušati izgraditi povjerenje.

Novinari, pisci i ostali majstori od pera (čak i poneki marketingaši) jako dobro znaju da je jedina svrha naslova da vas potakne na čitanje prve rečenice. Jedina svrha prve rečenice da vas potakne na čitanje druge i tako sve do kraja teksta knjige, oglasa, pisma, bloga...

Svi radimo u globalnom selu, konkurencija ne dolazi samo iz branše već i iz lokalnog kafića s besplatnim WLAN-om.
Upravo stoga bitne su one male stvari koje vas čine drukčijim od drugih i to ne zato jer znate da je to bitno za vaš brand, već zato jer u to vjerujete.

Male stvari,  za koje će vaš korisnik pomisliti "gle, to nisu morali napraviti". Mali dodatni napor - možda je to obični telefonski poziv ili e-mail zahvale nakon kupnje.

Istina, kao i u svakoj pravoj vezi, za povjerenje treba vremena. Malo po malo. 

Nitko ne kaže da je to lako, no napraviti više i bolje još danas, a bez da vas netko to traži, pametan je izbor - razmišljate li dugoročno, naravno.

Da biste uopće dobili priliku zavrijediti nečije povjerenje, morate se predstaviti i upoznati s onima kojima ćete biti interesantni - Google oglasi pravi su način za to - brz, jednostavan i učinkovit.

Javite se ako vam zatreba pomoć.




Nema komentara:

Objavi komentar