via Responsa: 2 follow-up savjeta iz 1907.
Google

petak, 18. siječnja 2013.

2 follow-up savjeta iz 1907.

Danas se podsjećanje korisnika na vašu ponudu podrazumijeva u vođenju bilo koje kampanje u offline ili online kanalu.

Kao uvijek, bitna je izvedba, tajming ćete ionako otkriti sami pametnim testiranjem u praksi.

Poanta je da "follow-up" pismo, oglas tj. ponuda ne bude čisto podsjećanje na prethodni kontakt već da:
  •  vašu ponudu svaki puta predstavite iz druge perspektive
  •  dodatno naglasite pogodnost ili prednost koje do tada niste koristili
Šteta je što današnji oglašivači zaboravljaju na ovaj savjet gospodina imenom Louis Guenther iz davne 1907. godine kada  je direktni marketing doživljavao prvi pravi procvat u Americi.

Dovoljno o njemu govori činjenica da su, među ostalima,  kod njega posao učili dečki koji su kasnije pokrenuli Forbes.

Danas, tu je online marketingoglašavanje na Google tražilici koje možete koristiti i u remarketing kampanjama.
Google-ovim rječnikom, to su follow up kampanje kojima ciljate korisnike koji su bili na vašoj web stranici, a nisu (ili jesu:) napravili ono što ste očekivali.

Za svaki slučaj provjerite i ak' treba popravite svoj follow-up, bez da izmišljate toplu vodu:)

Sretno!

Nema komentara:

Objavi komentar