Jasno ko dva i dva - ako ode, izgubili ste priliku da ga pretvorite u kupca, klijenta, korisnika...
Koju tehniku ćete koristiti za zadržavanje ovisi o vašoj branši i ciljevima koje ste postavili na svoju web stranicu (želite da posjetitelj pošalje upit, nastavi dalje pretraživati, zatraži ponudu, downloada nešto besplatno, komentira...)
Kakogod!
Obzirom su sekunde u pitanju, vaš landing page iliti prva stranica na koju posjetitelj dođe (i na kojoj pratite priželjkivanu aktivnost preko Google Analytics-a ili nekog drugog alata) mora kratko i jasno komunicirati 3 ključne stvari unutar tih par sekundi:
- Što nudite? - tko ste i kako pomažete posjetiteljima
- Zašto je to bitno? - u čemu ste to bolji od ostakta ekipe
- Što posjetitelj treba napraviti? - jasan poziv na akciju (Call-to-Action)
Gledaju li na pravo mjesto ili ne?
E, tu uskače EyeQuant (skrolajte dole i u lijevom izborniku vidjet ćete gumb "Take a FREE test") koji korištenjem neuroznanstvenih istraživanja predviđa (očito uspješno ako je vjerovati Groupon primjeru koji su istaknuli) kako će posjetitelji čitati vašu stranicu i pomaže u optimizaciji i to besplatno za prvi put.
Sve što treba je poslati im link na vaš web i pristupne podatke i voila:)
Znam da znate, ali moram vas podsjetiti da nove korisnike na svoju web stranicu možete dovesti pomoću Google oglasa (a što je vaša web stranica bolja manje ćete platiti za klik od konkurencije).
Neka tehnologija radi za vas, ne obrnuto.
Nema komentara:
Objavi komentar