Ako ste došli na:
- novo tržište: gdje nema puno konkurencije - blago vama. Objasnite što nudite i zašto je to bolje od onoga prije - u detalje (recimo oglašavanje na Google tražilici u Hrvata otprilike je u toj fazi)
- konkurentsko tržište: objašnjavate što nudite, zašto je to bolje od onoga prije - i zašto je bolje od konkurencije
- zrelo tržište: više se fokusirate na to zašto ste bolji od konkurencije nego na pogodnosti koje im pružate (osiguranja, telekomi)
Samo najbolji plivaju jednako uspješno u svim tržišnim okolnostima.
U čemu je kvaka?
Kažu da je tajna uspjeha majstora svog zanata u razlici koju svojim proizvodima/uslugama čine u životu korisnika.
Što ste manji i/ili fleksibilniji lakše ćete otkriti prave razloge zašto vas korisnici vole, kupuju od vas ali i kako da pojačate tu razliku.
Vozite li na duže staze, tako ćete izbjeći zamku natjecanja nižim cijenama (koje si ionako ne možete priuštiti na duge staze protiv većih igrača) u kasnijim fazama.
Budite brži i pametniji.
Koristite najučinkovitiji marketing danas - oglašavanje na Google tražilici i naučite više o posjetiteljima na svojoj web stranici pomoću besplatnog Google Analytics alata.
Pomaže, provjereno:)
Nema komentara:
Objavi komentar