via Responsa: Jednostavna formula kako prilagoditi ponudu potencijalnim kupcima i stanju na tržištu
Google

petak, 22. veljače 2013.

Jednostavna formula kako prilagoditi ponudu potencijalnim kupcima i stanju na tržištu

Osim što svoju ponudu i priču trebate prilagoditi potencijalnim klijentima, mušterijama, gostima..., ne smijete zaboraviti ni situaciju na tržištu.

Ako ste došli na:
  • novo tržište: gdje nema puno konkurencije - blago vama. Objasnite što nudite i zašto je to bolje od onoga prije - u detalje (recimo oglašavanje na Google tražilici u Hrvata otprilike je u toj fazi)
  • konkurentsko tržište: objašnjavate što nudite, zašto je to bolje od onoga prije - i zašto je bolje od konkurencije
  • zrelo tržište: više se fokusirate na to zašto ste bolji od konkurencije nego na pogodnosti koje im pružate (osiguranja, telekomi)

Samo najbolji plivaju jednako uspješno u svim tržišnim okolnostima.

U čemu je  kvaka?

Kažu da je tajna uspjeha majstora svog zanata u razlici koju svojim proizvodima/uslugama čine u životu korisnika.

Što ste manji i/ili fleksibilniji lakše ćete otkriti prave razloge zašto vas korisnici vole, kupuju od vas ali i  kako da pojačate tu razliku.

Vozite li na duže staze, tako ćete izbjeći zamku natjecanja nižim cijenama (koje si ionako  ne možete priuštiti na duge staze protiv većih igrača) u kasnijim fazama.

Budite brži i pametniji.

Koristite najučinkovitiji marketing danas -  oglašavanje na Google tražilici i naučite više o posjetiteljima na svojoj web stranici pomoću besplatnog  Google Analytics alata.

Pomaže, provjereno:)



Nema komentara:

Objavi komentar