via Responsa: Kako testirate svoje oglase?
Google

srijeda, 27. veljače 2013.

Kako testirate svoje oglase?

Trendovi se mijenjaju, nove taktike i alati za učinkovito privlačenje potencijalnih kupaca, mušterija, potrošača sve su bolji i brži.
Oglašavanje na  Google tražilici samo je jedna u nizu, trenutno po meni (pristran sam naravno)  najtransparentnija i najučinkovitija marketinška alatka.

Samo vrijeme će pokazati koliko će trajati.

No neke stvari u marketingu su konstanta i nužnost ako težite učinkovitom oglašavanju.

Riječ je naravno o testiranju.

I to uživo naravno - jer samo tako ćete:
  • uštediti i racionalno ulagati (ne trošiti) teško zarađene kune 
  • opipati bilo potencijalnih kupaca
  • na vrijeme prepoznati nadolazeće trendove i pripremiti se
  • razdvojiti žito od kukolja, kruške od jabuka - dobre ideje i prijedloga od onih loših
  • višestruko vratiti kune uložene u marketing
Ujedno ćete pokazati šefu, agenciji ili sebi kako je jedino bitno ono što o vama kažu oni kojima se obraćate svojim marketingom.

Zato testirajte pametno - Google oglašavanje i Google Analytics testiranje i praćenje rezultata nikada nije bilo dostupnije.

Bez muljanja, prodavanja marketinške magle, izmaglice i sl. - brojke na stol.

Zašto ne isprobate odmah?

Nema komentara:

Objavi komentar