Stranice

srijeda, 2. srpnja 2014.

Od prvog posjeta na stranicu do prodaje dug je put

Kako to putovanje može izgledati najbolje ilustrira slijedeći primjer - uz pretpostavku da bacite pogled u svoje Google Analytics izvještaje:
  • prvi posjet na stranicu stiže preko oglasa na Google tražilici
  • ukupno 26 interakcija/posjeta na stranicu
  • od toga 15 puta preko Google oglasa ( 9 na tražilici i 6 na display mreži)
  • putovanje/istraživanje je trajalo 10 dana
  • transakcije su napravljene nakon klika na tzv. organski rezultata pretraživanja
Na slici vidimo svaku "stanicu" tj. interakciju sa stranicom na tom putu i to prema izvoru posjeta (organski prikaz, oglas na tražilici, oglas na display mreži, preporuka, direktno):

Staza kojom su "stigli" kupci:)


Što se da zaključiti:
  • bitna je šira slika a ne samo zadnji klik na kojem se dogodila transakcija - u našem slučaju to je organski prikaz
  • ne zaboraviti na tzv. ROPO efekt - ovaj korisnik (provjereno) bio je i 2 puta u našem dućanu (nešto mi govori da nismo bili jedini)
  • prikupiti dovoljno prometa da se dobije filing za osjećaj koliko u pravilu traje/košta/donosi prosječna narudžba - zato se u oglašavanje ne isplati ići na mjesec dana
  • s dobro posloženim ciljevima u Google Analytics-ima nema puno"magle"
  • dajte im što više razloga da se "igraju" i zadrže (npr., interna tražilica ako imate širok asortiman, usporedbe različitih modela, video klipići s primjenom/upotrebom/uputstvima...)
Dakle, put je dug ali i zabavan:)

Nema komentara:

Objavi komentar