via Responsa: 4 RACE koraka do boljeg online marketinga
Google

petak, 25. listopada 2013.

4 RACE koraka do boljeg online marketinga

Dobro je znati kome se obraćate, a još bolje ako znate u kojoj su životnoj fazi oni kojima se obraćate:
  1. Reach - stvaranje svjesnosti o brandu, proizvodima i uslugama na drugim web stranicama, u offline medijima i generiranje prometa privlačenjem korisnika na vašu web stranicu
  2. Act -  interakcija korisnika s brandom na vašoj ili drugim web stranicama
  3. Convert - pretvaranje interakcija u marketinške ciljeve tipa broj posjeta, novih fanova, stvorenih prodajnih prilika ili online tj. offline prodaje
  4. Engage - građenje odnosa s korisnicima s ciljem dugoročnog zadržavanja
Detaljni model za učinkovitu primjenu u praksi u svakoj od navedenih faza možete  besplatno preuzeti ovdje.

Iskoristite ga na dobrobit svojih korisnika. Bit će vam zahvalni:)

Nema komentara:

Objavi komentar