via Responsa: Kako biti pri vrhu tražilice? SEM, SEO ili?
Google

srijeda, 2. listopada 2013.

Kako biti pri vrhu tražilice? SEM, SEO ili?

Ako znate da prva tri položaja odnesu cca 2/3 ukupnog prometa na tražilici jasno vam je zašto svi žele biti što više gore.
Pitanje je kako se popeti?
Manje, više sve se svodi na 3 tehnike:

  • SEM (Search Engine Marketing) - iliti oglašavanje na Google tražilici
  • SEO (Search Engine Optimisation) - optimizacija stranice za što bolje pozicioniranje na tražilici
  • dobar i relevantan često osvježavan sadržaj za ciljanu publiku koju želite privući
Najbrži je put svakako oglašavanje na tražilici - solidna web stranica i dobar majstor od Google oglasa mogu napraviti čudo. Uz malo sreće pojavit ćete se u onom roze dijelu na vrhu iznad organskih rezultata pretraživanja. No od posjeta i lijepih brojki iz Google Analytics-a se ne živi. Morate znati što želite da korisnik napravi na stranici nakon što ga privučete oglasom.

Ako pak želite biti što bolje pozicionirani u organskom prikazu onda ćete naći nekog SEO majstora. Glavni izazov je u tome što SEO majstori ušminkaju  vašu stranicu s on-site i off-site trikovima (naslovi, postovi, slike, URL-ovi, sadržaj s ključnim riječima...).
No skuži li (a hoće prije ili kasnije) ekipa iz Google-a da ste "predobri" eto vam problema.
Običnim rječnikom, SEO majstori pokušavaju Google-u vašu stranicu učiniti privlačnijom no što jest, a Google im zauzvrat svakih par mjeseci mijenja algoritam po kojem rangira stranice.

I tako u krug:)

Pogađate da  je treći put najteži ali i jedini pravi vozite li na duže staze. To ne znači da ćete prekrižiti SEM i SEO nego ih koristiti puno pametnije.

Google oglase  možete recimo koristiti u situacijama kad izbacujete neki novi proizvod/uslugu (za koji tražilici treba vremena da je prepozna), a SEO ćete uvelike napraviti sami jer boljim sadržajem dobit ćete više posjetitelja, linkova, konverzija - i to prirodnim putem.

Na kraju i nije neki problem popeti se na vrh, nego tamo i ostati:)

A to i želite ne?

Nema komentara:

Objavi komentar