Pitanje je kako se popeti?
Manje, više sve se svodi na 3 tehnike:
- SEM (Search Engine Marketing) - iliti oglašavanje na Google tražilici
- SEO (Search Engine Optimisation) - optimizacija stranice za što bolje pozicioniranje na tražilici
- dobar i relevantan često osvježavan sadržaj za ciljanu publiku koju želite privući
Ako pak želite biti što bolje pozicionirani u organskom prikazu onda ćete naći nekog SEO majstora. Glavni izazov je u tome što SEO majstori ušminkaju vašu stranicu s on-site i off-site trikovima (naslovi, postovi, slike, URL-ovi, sadržaj s ključnim riječima...).
No skuži li (a hoće prije ili kasnije) ekipa iz Google-a da ste "predobri" eto vam problema.
Običnim rječnikom, SEO majstori pokušavaju Google-u vašu stranicu učiniti privlačnijom no što jest, a Google im zauzvrat svakih par mjeseci mijenja algoritam po kojem rangira stranice.
I tako u krug:)
Pogađate da je treći put najteži ali i jedini pravi vozite li na duže staze. To ne znači da ćete prekrižiti SEM i SEO nego ih koristiti puno pametnije.
Google oglase možete recimo koristiti u situacijama kad izbacujete neki novi proizvod/uslugu (za koji tražilici treba vremena da je prepozna), a SEO ćete uvelike napraviti sami jer boljim sadržajem dobit ćete više posjetitelja, linkova, konverzija - i to prirodnim putem.
Na kraju i nije neki problem popeti se na vrh, nego tamo i ostati:)
A to i želite ne?
Nema komentara:
Objavi komentar