via Responsa: Kako prepoznati i stvoriti super prodavače?
Google

petak, 23. svibnja 2014.

Kako prepoznati i stvoriti super prodavače?

Ako ste ikada ikoga zapošljavali (pogotovo u prodaji) znate koliko Vam energije i vremena treba da nađete onog "pravog" s potencijalom i karakterom.
Jednostavan i učinkovit način za provjeru jeste li upecali zvijezdu jest da Vam nabroji par autora, knjiga tj. eksperata koji su mu uzor u području za koje će biti odgovoran - i da zna nešto o njima naravno. Čim dulja lista i razgovor na tu temu tim bolje.
Što se osobnosti tiče, za uspjeh na duže staze ključan je balans između ambicije i empatije.
Ako je prodavač preambiciozan (juri kvartalnu brojku ne birajući sredstva) neće toliko brinuti o korisniku, što će ovaj naravno osjetiti i potražiti nekog komu neće biti "objekt" već "subjekt".
S druge strane ako je prodavač preosjetljiv neće biti dovoljno uporan u zaključivanju prodaje.
Umjetnost je to prepoznati na vrijeme, tj. "izbalansirati" postojeću ekipu.
Jer  korisnici prvo kupuju osobu/prodavatelja a tek onda proizvod i/ili uslugu koju nude - pogotovo danas kad su bombardirani informacijama sa svih strana.
Sretno:)

Nema komentara:

Objavi komentar