via Responsa: 5 stvari prije no krenete u Google oglašavanje
Google

petak, 30. svibnja 2014.

5 stvari prije no krenete u Google oglašavanje

Da ne bi bilo po onoj "džaba ste krečili" obavezno prije početka Google oglašavanja:
  1. Znajte kome se obraćate i što želite da oni naprave -  dovesti posjetitelje na stranicu nije problem (od posjeta ne živite) no morate znati koje aktivnosti, tj. konverzije želite pratiti (kupnju, prijavu za njuzleter, poslani upit, pogledani video, downloadani pdf...)
  2. Google oglašavanje ne koristite kao prečicu -  tu ne pali "ajmo vidit na 2 tjedna kako to radi..." - ako procunjate malo blogom shvatit ćete zašto. Siguran sam da niste u svoj posao ušli na rok od 2 tjedna.
  3. Bez praćenja ponašanja korisnika preko Google Analyticsa (ili nekog drugog alata) nema smisla oglašavati se preko AdWordsa. Tako ćete doznati kako se korisnici ponašaju na stranici nakon klika na Vaš oglas.
  4. Nemojte pokušavati  zeznuti Google  -  cca. 95% posto Google-ovih prihoda dolazi od Google oglasa. Slutite kako se čuva ta zlatna koka?
  5. Odredite mjesečni budget koji možete potrošiti i testirajte oglašavanje  barem 3 mjeseca - trenutno ne postoji učinkovitiji alat kojim istovremeno možete prodati, oglašavati i uživo testirati reakcije korisnika. To je minimalni rok u kojem kroz cca. 3-4 optimizacije možete doći do neke taktike oglašavanja koja "pali" u Vašem slučaju.
I na kraju - svrha (bilo kojeg) Vašeg oglašavanja trebala bi biti "prebacivanje" korisnika u vlastiti BESPLATNI kanal komunikacije (npr. e-njuzleter) u kojem sami krojite pravila igre  - naravno prema željama korisnika s kojima želite na duge staze.
Ako još niste vrijeme je da krenete:)

Nema komentara:

Objavi komentar