Ljudi u pravilu ne žele postati korisnicima na Fejsu , Twitteru..., i ostalim društvenim mrežama kojih su svima puna usta, a koje vjerojatno koristite kao dodatni kanal komunikacije tj. proširenje vašeg branda.
Nije sporno treba li imati Facebook stranicu ili Twitter profil već način na koji se koriste.
Dobri i pametni brandovi ne zamaraju se s brojem "lajkova" i "šeranja", ne koriste ih kao klasični prodajni kanal već kao mjesto gdje mogu:
- ispričati (neobičnu, zanimljiivu, drugačiju...) priču o sebi i ljudima koji stvaraju ono što prodaju u klasičnim prodajnim kanalima
- ponuditi (praktičan&edukativan&zabavan) sadržaj koji će pomoći ljudima (i koji će oni htjeti podijeliti dalje bez da ih se "žica" da to naprave)
- omogućiti samo na tim mrežama standardne alate za "engagement" poput besplatnih uzoraka, nagradnjača, kupona...
- staviti u prvi plan postojeće korisnike i njihovo iskustvo - ljudi ne vjeruju puno oglasima već drugim ljudima
Sami najbolje znate da "Brže, više, bolje" često ispadne "Sporije manje, lošije".
Kakva su Vaša iskustva? Jeste li tržili išta u zadnje vrijeme preko društvenih mreža?
Nema komentara:
Objavi komentar