via Responsa: Ne možete pretvoriti fanove s društvenih mreža u kupce i klijente?
Google

ponedjeljak, 2. lipnja 2014.

Ne možete pretvoriti fanove s društvenih mreža u kupce i klijente?

Ništa neobično.
Ljudi u pravilu ne žele postati korisnicima na Fejsu , Twitteru..., i ostalim društvenim mrežama kojih su svima puna usta, a koje vjerojatno koristite kao dodatni kanal komunikacije tj. proširenje vašeg branda.
Nije sporno treba li imati Facebook stranicu ili Twitter profil već način na koji se koriste.
Dobri i pametni brandovi ne zamaraju se s brojem "lajkova" i "šeranja", ne koriste ih kao klasični prodajni kanal već kao mjesto gdje mogu:
  • ispričati (neobičnu, zanimljiivu, drugačiju...) priču o sebi i ljudima koji stvaraju ono što prodaju u klasičnim prodajnim kanalima
  • ponuditi (praktičan&edukativan&zabavan) sadržaj koji će pomoći ljudima (i koji će oni htjeti podijeliti dalje bez da ih se "žica" da to naprave)
  • omogućiti  samo na tim mrežama standardne alate za "engagement" poput  besplatnih uzoraka, nagradnjača, kupona...
  • staviti u prvi plan postojeće korisnike i njihovo iskustvo -  ljudi ne vjeruju puno oglasima već drugim ljudima
Dakle, društvene mreže mogu (i trebaju) omogućiti ljudima da Vas  bolje upoznaju i na kraju Vam poklone svoje povjerenje, što ne ide preko noći.
Sami najbolje znate da "Brže, više, bolje" često ispadne "Sporije manje, lošije".
Kakva su Vaša iskustva? Jeste li tržili išta u zadnje vrijeme preko društvenih mreža?

Nema komentara:

Objavi komentar