via Responsa: 3 najčešća razloga zašto korisnici ne kupuju i kako im olakšati?
Google

petak, 6. lipnja 2014.

3 najčešća razloga zašto korisnici ne kupuju i kako im olakšati?

Često u borbi s konkurencijom u drugi plan padnu bitke koje korisnici biju sami sa sobom pri svakoj kupnji:
  1. Strah od neuspjeha - neću valjda "opet" fulati, platiti previše, dobiti kritiku bližnjih... Želim to prokomentirati s ekipom, partnerom, šefom...
  2. Lijenost, inercija - standardna mantra "...mi to radimo ovako..." u biti je nedostatak želje/potrebe da se usvoji novo gradivo. Ma koliko jeftiniji, bolji ili brži bili ne pomaže ako pogodnosti nisu dovoljno jake da korisnika "natjeraju" da promjeni rutinu. Dakle potrebno je dooobro utvrditi materiju (istraživanja kažu da se cca. 2% prodaje ostvari u prvom kontaktu)
  3. Stres pri donošenju odluke - klasični automatski odgovori tipa "...pošaljite mi mejlom...", "...moram razmisliti..." pokušaj su izbjegavanja istog

Želite li im olakšati imajte na umu:
  • korisnik ne smije osjetiti kad nije u pravu
  • bez navaljivanja - mišljenje se ne mijenja samo zato što ste naveli x razloga za kupnju
  • prodaja nije natjecanje u kojem netko treba pobijediti
  • ostanite cool - štogod Vam rekli
  • iskoristite iskustva postojećih kupaca koji su imali slične prigovore - novi korisnik s figom u džepu sluša ono što mu pričate (na koncu, "...Vi samo želite prodati...")
  • nikad ne "hračkajte" po konkurenciji - upravo obrnuto:)
  • pozitivan stav - očekujete li najbolje to će se na kraju i dogoditi. Naša očekivanja određuju naše stavove, a oni opet način na koji tretiramo potencijalne kupce
  • budite svoji:)
A da bi uopće dobili priliku nekome pojasniti zašto baš Vi i zašto baš sada, prvo im se predstavite na pravi način.
I mic po mic:)




Nema komentara:

Objavi komentar