via Responsa: Što je dobra marketinška kampanja?
Google

ponedjeljak, 30. lipnja 2014.

Što je dobra marketinška kampanja?

Ona koja je:
  • imala najbolji odaziv
  • imala niže troškove pridobivanja
  • donijela više prihoda
  • ostvarila veći profit
  • dobila više lajkova i dijeljenja po društvenim mrežama
  • dosegnula veći broj potencijalnih korisnika
  • dovela najviše ponovljenih kupnji u idućim godinama
  • ...
Neka mjerila  mogu ruku pod ruku, neka su u suštoj suprotnosti, a neke nećete stići vidjeti u firmi u kojoj radite.
Jer super brojke u kvartalnom reportu mogu biti jako neugodne već na kraju godine.
Kao i uvijek sve je na Vama i onome što želite - jer to ćete i dobiti. Pitanje je samo kako ćete se nositi s posljedicama.
Zato stalno testirajte sve dok ne nađete onu kombinaciju koja Vam daje najbolje korisnike. Google AdWords, između ostalog, savršen je alat za testiranje "uživo".
Sretno i spretno:)

Nema komentara:

Objavi komentar