via Responsa: Nemate love za TV oglas? Super...
Google

ponedjeljak, 9. lipnja 2014.

Nemate love za TV oglas? Super...

Ne morate biti tužni jer čak i oni koji imaju ogromnu lovu  sve racionalnije koriste TV kao oglašivački kanal.
Između ostalih, 2 najčešće taktike su:
  1. na TV se pusti tzv. "teaser" - skraćena verzija dok kompletan spot (s hrpom dodataka o tome kako je spot sniman, kiksevima, likovima...) ide paralelno na YouTube, Vimeo i sl. (npr. Nikeov Winner Stays za Brazil 2014.)
  2. istovremeno se pusti više video spotova na YouTube pa onaj s najviše pregleda dobije priliku za prikazivanje na TV-u
Još prije par godina Ameri su otkrili da tijekom prekida, kad se vrte najskuplje Super Bowl reklame, bude najviše ispiranja wc školjki. Ko će ga znat', možda su marketingaši htjeli "nezavisnim" istraživanjem malo spustiti (pre)cijenjenu sekundu od nevjerojatnih 150.000 $.
Kakogod, imate li proizvod koji zahtjeva demonstraciju i/ili složeniju uslugu vrijeme je  da otvorite vlastiti YouTube (besplatni) kanal i tamo upucate ono što mislite da može pomoći korisnicima da Vas bolje upoznaju, tj. doznaju kako im možete pomoći.
Čak je i twitter omogućio pregledavanje videa i slika u sklopu svoje platforme - jer slika govori...
Naravno da svoj video uradak možete oglašavati i na Google mreži.
Požurite polako:)




Nema komentara:

Objavi komentar