via Responsa: Od prvog posjeta na stranicu do prodaje dug je put
Google

srijeda, 2. srpnja 2014.

Od prvog posjeta na stranicu do prodaje dug je put

Kako to putovanje može izgledati najbolje ilustrira slijedeći primjer - uz pretpostavku da bacite pogled u svoje Google Analytics izvještaje:
  • prvi posjet na stranicu stiže preko oglasa na Google tražilici
  • ukupno 26 interakcija/posjeta na stranicu
  • od toga 15 puta preko Google oglasa ( 9 na tražilici i 6 na display mreži)
  • putovanje/istraživanje je trajalo 10 dana
  • transakcije su napravljene nakon klika na tzv. organski rezultata pretraživanja
Na slici vidimo svaku "stanicu" tj. interakciju sa stranicom na tom putu i to prema izvoru posjeta (organski prikaz, oglas na tražilici, oglas na display mreži, preporuka, direktno):

Staza kojom su "stigli" kupci:)


Što se da zaključiti:
  • bitna je šira slika a ne samo zadnji klik na kojem se dogodila transakcija - u našem slučaju to je organski prikaz
  • ne zaboraviti na tzv. ROPO efekt - ovaj korisnik (provjereno) bio je i 2 puta u našem dućanu (nešto mi govori da nismo bili jedini)
  • prikupiti dovoljno prometa da se dobije filing za osjećaj koliko u pravilu traje/košta/donosi prosječna narudžba - zato se u oglašavanje ne isplati ići na mjesec dana
  • s dobro posloženim ciljevima u Google Analytics-ima nema puno"magle"
  • dajte im što više razloga da se "igraju" i zadrže (npr., interna tražilica ako imate širok asortiman, usporedbe različitih modela, video klipići s primjenom/upotrebom/uputstvima...)
Dakle, put je dug ali i zabavan:)

Nema komentara:

Objavi komentar