- prvi posjet na stranicu stiže preko oglasa na Google tražilici
- ukupno 26 interakcija/posjeta na stranicu
- od toga 15 puta preko Google oglasa ( 9 na tražilici i 6 na display mreži)
- putovanje/istraživanje je trajalo 10 dana
- transakcije su napravljene nakon klika na tzv. organski rezultata pretraživanja
![]() |
Staza kojom su "stigli" kupci:) |
Što se da zaključiti:
- bitna je šira slika a ne samo zadnji klik na kojem se dogodila transakcija - u našem slučaju to je organski prikaz
- ne zaboraviti na tzv. ROPO efekt - ovaj korisnik (provjereno) bio je i 2 puta u našem dućanu (nešto mi govori da nismo bili jedini)
- prikupiti dovoljno prometa da se dobije filing za osjećaj koliko u pravilu traje/košta/donosi prosječna narudžba - zato se u oglašavanje ne isplati ići na mjesec dana
- s dobro posloženim ciljevima u Google Analytics-ima nema puno"magle"
- dajte im što više razloga da se "igraju" i zadrže (npr., interna tražilica ako imate širok asortiman, usporedbe različitih modela, video klipići s primjenom/upotrebom/uputstvima...)
Dakle, put je dug ali i zabavan:)
Nema komentara:
Objavi komentar