- no need
- no money
- no hurry
- no desire
- no trust
No need
Kad bih kupovao samo ono što uistinu trebam moja špajza bila bi (bar) upola praznija. Odgovor "ne trebam" često dobijemo jer ljudi ne znaju dovoljno da kažu da. U biti kupujemo ono što stvarno želimo, a ne ono što stvarno trebamo.No money
Nastavak na prethodno - više nam je stalo do onoga što želimo nego do novca kojeg za to moramo dati. Ako upoznate svoje potencijalne kupce lakše ćete doznati što žele.No hurry
Osim "akcija", "ponuda vrijedi do isteka zaliha" i sl. stvari kojima potičemo neodlučne dobro je podsjetiti korisnika da su savršeni trenuci za učiniti bilo što u životu rijetka iznimka.No desire
Psiholozi nas uče da je strah od gubitka daleko veći od želje za dobitkom. Osjetimo li da možemo izgubiti predmet naših želja lakše ćemo mu dati prioritet i naći resurse (novac, vrijeme, ugled) koje (mislimo) da nemamo.No trust
Ljudi prvo kupuju Vas, pa tek onda proizvod/uslugu koju prodajete. Zato je prodavač ključni faktor u procesu prodaje - prema nekim istraživanjima 71% ljudi će kupiti od Vas jer im se sviđate.Valjda zato kažu da možemo dobiti sve u životu ako pomognemo dovoljnom broju ljudi da dobiju ono što oni žele.
Više nego dovoljan razlog da pomognete onima kojima treba ono što imate, znate, volite:)
Nema komentara:
Objavi komentar