via Responsa: 5 najčešćih izgovora zašto ljudi neće kupiti i kako s njima na kraj
Google

ponedjeljak, 7. srpnja 2014.

5 najčešćih izgovora zašto ljudi neće kupiti i kako s njima na kraj

Vjerojatno ste čuli za njih, no nije zgoreg podsjetiti se:
  1. no need
  2. no money
  3. no hurry
  4. no desire
  5. no trust
Na svakom iole boljem tečaju prodaje prolazi se kroz načine kako reagirati na svaki "izgovor". Ako ne volite seminare, a nemate vremena za čitanje dobrog štiva eto sažetka:

No need 

Kad bih kupovao samo ono što uistinu trebam moja špajza bila bi (bar) upola praznija. Odgovor "ne trebam" često dobijemo jer ljudi ne znaju dovoljno da kažu da. U biti kupujemo ono što stvarno želimo, a ne ono što stvarno trebamo.

No money

Nastavak na prethodno - više nam je stalo do onoga što želimo nego do novca kojeg za to moramo dati. Ako upoznate svoje potencijalne kupce lakše ćete doznati što žele.

No hurry

Osim "akcija",  "ponuda vrijedi do isteka zaliha" i sl. stvari kojima potičemo neodlučne dobro je podsjetiti korisnika da su savršeni trenuci za učiniti bilo što u životu rijetka iznimka.

No desire

Psiholozi nas uče da je strah od gubitka daleko veći od želje za dobitkom. Osjetimo li da možemo izgubiti predmet naših želja lakše ćemo mu dati prioritet i naći resurse (novac, vrijeme, ugled) koje (mislimo) da nemamo.

No trust

Ljudi prvo kupuju Vas, pa tek onda proizvod/uslugu koju prodajete. Zato je prodavač  ključni faktor u procesu prodaje - prema nekim istraživanjima 71% ljudi će kupiti od Vas jer im se sviđate.
Valjda zato kažu da možemo dobiti sve u životu ako pomognemo dovoljnom broju ljudi da dobiju ono što oni žele.
Više nego dovoljan razlog da pomognete onima kojima treba ono što imate, znate, volite:)

Nema komentara:

Objavi komentar