via Responsa: Što možete doznati o svojim posjetiteljima iz Google Analytics-a?
Google

petak, 15. ožujka 2013.

Što možete doznati o svojim posjetiteljima iz Google Analytics-a?

Jako, jako puno.
Evo nekih:
  1. koliko vremena provode na vašem webu - i kako se to računa
  2. odakle vam dolaze  -  koji su dobri, a koji baš i nisu - i zašto
  3. što su guglali da bi došli do vas
  4. koliko su vam prometa/posla donijeli
  5. koje stranice najviše/najmanje gledaju
  6. što pretražuju na vašem sajtu (ako imate internu tražilicu u sklopu stranice)
  7. kako se "kreću" po vašem webu
  8. koliko su uspješne vaše stranice koje oglašavate preko Google AdWords-a
  9. kako povezati Google Analytics i Google AdWords račun - i zašto to trebate napraviti
  10. zašto se razlikuju podaci između Google Analytics-a i Google AdWords-a
  11. kako pratiti što su korisnici radili na vašem web-u nakon što su kliknuli na vaš Google oglas
  12. koje ciljeve možete postaviti na svoju web stranicu - i kako to napraviti "bez po muke"
  13. kako filtrirati podatke i dozvoliti/ograničiti pristup različitim korisnicima
  14. kako nekim čudnim znakovima dobiti čudo dobrih stvari - u fitriranju, postavljanju ciljeva...
  15. kako pratiti "brojke" ako imate webshop
  16. kako pratiti čak i ono što Google Analytics ne može bez vaše intervencije
  17. kako pratiti e-mail, banner kampanje, offline
  18. kako razumjeti utjecaj različitih kanala na željenu aktivnost posjetitelja
  19. kako se što lakše snaći i  bolje razumjeti hrpu izvještaja
  20. ...
Naravno, to je samo mali grumenčić u pravom rudniku zlata. Samo trebate zasukati rukave i ili iskoristiti nekog tko vam može pomoći u tome (eto me:) 

Ako vam teško padaju izvještaji, tablice, brojke - samo zamislite da umjesto njih gledate i slušate želje vaših  postojećih/potencijalnih korisnika, kupaca, klijenata, štogod - i biće vam lakše.

A ako ih bolje razumijete, i oni će vas.

Eto i službenog "papira" da znam nešto o tome:)

Google Analytics kvalifikacija
 P.S. Ne moram reći da će tako i vaše oglašavanje na Google-u biti puno, puno bolje.



Nema komentara:

Objavi komentar