Evo nekih:
- koliko vremena provode na vašem webu - i kako se to računa
- odakle vam dolaze - koji su dobri, a koji baš i nisu - i zašto
- što su guglali da bi došli do vas
- koliko su vam prometa/posla donijeli
- koje stranice najviše/najmanje gledaju
- što pretražuju na vašem sajtu (ako imate internu tražilicu u sklopu stranice)
- kako se "kreću" po vašem webu
- koliko su uspješne vaše stranice koje oglašavate preko Google AdWords-a
- kako povezati Google Analytics i Google AdWords račun - i zašto to trebate napraviti
- zašto se razlikuju podaci između Google Analytics-a i Google AdWords-a
- kako pratiti što su korisnici radili na vašem web-u nakon što su kliknuli na vaš Google oglas
- koje ciljeve možete postaviti na svoju web stranicu - i kako to napraviti "bez po muke"
- kako filtrirati podatke i dozvoliti/ograničiti pristup različitim korisnicima
- kako nekim čudnim znakovima dobiti čudo dobrih stvari - u fitriranju, postavljanju ciljeva...
- kako pratiti "brojke" ako imate webshop
- kako pratiti čak i ono što Google Analytics ne može bez vaše intervencije
- kako pratiti e-mail, banner kampanje, offline
- kako razumjeti utjecaj različitih kanala na željenu aktivnost posjetitelja
- kako se što lakše snaći i bolje razumjeti hrpu izvještaja
- ...
Ako vam teško padaju izvještaji, tablice, brojke - samo zamislite da umjesto njih gledate i slušate želje vaših postojećih/potencijalnih korisnika, kupaca, klijenata, štogod - i biće vam lakše.
A ako ih bolje razumijete, i oni će vas.
Eto i službenog "papira" da znam nešto o tome:)
![]() |
Google Analytics kvalifikacija |
Nema komentara:
Objavi komentar