via Responsa: 3.dio (zadnji) - 12 koraka za učinkovito oglašavanje s Google AdWords-ima
Google

petak, 29. ožujka 2013.

3.dio (zadnji) - 12 koraka za učinkovito oglašavanje s Google AdWords-ima

Da kompletiramo priču nakon prvog i drugog dijela.

  • popravite svoj oglas - nekad male izmjene mogu napraviti veliki pomak u odazivu/konverziji. Zato stalno testirate. Prakticirajte 2-3 oglasa unutar grupe (iskustvo kaže da više od 4 nije preporučljivo zbog opasnosti da si narušite CTR). Nepisano je pravilo da sve što je ispod 1% CTR-a na tražilici (1 klik na 100 prikazivanja/impresija oglasa) treba maknuti tj. popraviti. Kad je u pitanju Display mreža CTR je puno lošiji (i u remarketing kampanjama) jer ciljate ekipu koja nije na tražilici u potrazi za vašim proizvodima/uslugama (a možda i je, samo ste previdjeli neku dobru ključnu riječ). Ja uvijek testiram i nikad ne ostavljam dugo jedan oglas da se vrti sam. Ako mijenjate sitnice možete pustiti oglase da se ravnomjerno vrte (u postavkama kampanje), a ako je neka krupnija stvar onda pustite Google-u da "forsira" onaj oglas koji ima veće šanse da povuče klik.
  • proširenja oglasa - šteta je ne koristiti ih u oglasima, jer vas mogu dodatno istaknuti u odnosu na konkurenciju i tako popraviti krvnu sliku iliti CTR. Nažalost kod nas nisu dostupna sva proširenja kao vani (ali budu jednog lijepog dana dok malo porastemo).  Zašto ne omogućiti mobilnim surferima da vas nazovu direktno iz oglasa ili dodati linkove na druge stranice ili povezati vašu lokaciju na karti - i to sve besplatno. Ovdje ih možete bolje upoznati.
  • optimizirajte landing page - početnu stranicu na koju dovodite korisnika oglasom. Nemojte dovoditi korisnika na svoj homepage pa nek se snađe kako zna i umije. Što se stranica tj. sadržaj više poklapaju s onim što ste komunicirali u oglasu tim bolje.  Posjetitelji skeniraju, ne čitaju pa se potrudite da se iz naslova stranice u sekundi razazna o čemu je riječ. Ne zaboravite na pogodnosti (ne samo karakteristike), potaknite reakciju, ne pišite duge odlomke poput ovog i ne zaboravite "call to action" tj. reći im što trebaju napraviti. Nemojte ih tjerati da razmišljaju, jer neće.
  • pratite povrat ulaganja - kako biste vidjeli jeste u plusu, tj. jeste li ostvarili ciljeve. Kao i u svemu trebate naći ravnotežu između profita i broja konverzija. Možete imati 150% povrata za neku dobro ciljanu kampanju, ali ako to nije dovoljno da pokrijete sve troškove morate malo "olabaviti" kriterije.
Manje više to je to.

Obavezno koristite Google Analytics-e ili neki drugi analitički alat za praćenje ponašanja korisnika na webu jer ćete svakom idućom Google kampanjom biti sve bolji i bolji.

Sretno:)

Nema komentara:

Objavi komentar