Tako vas i prosječno zadržavanje korisnika na vašem web-u (Average Time on Site) može odvesti na krivi put.
Boljim razumijevanjem Google Analytics-a (čitaj. ponašanja svojih posjetitelja) možda otrkijete:
- da se dugo zadržavaju, ne zbog super zanimljivog sadržaja već što ne mogu pronaći ono što traže - onda proučavate kako se kreću po stranici, što pretražuju, s kojih stranica najviše odlaze...
- da imate jako malo prosječno trajanje posjeta zbog Flash animacija koje vam povećavaju bounce rate (posjetitelj nema potrebe surfati dalje po web-u jer dosta toga vidi iz videa ili Flash animacije na naslovnici) - pa onda Google Analytics-ima trebate pomoći da "ignoriraju" taj detalj kreiranjem događaja (Events) i/ili virtualnih pregleda stranica (Virtual Pageviews)
- da vam samo mali broj posjeta kvari sliku te jako diže tj., spušta prosjek
![]() |
Engagement izvještaj o distribuciji posjeta obzirom na duljinu njihovog trajanja |
Tako ćete vidjeti "uljeze" (pretpostavka je da ne uzimate u obzir svoje posjete, tj. da ih znate isfiltrirati) koji odvlače prosjek i na koje se možete fokusirati u daljnjem istraživanju.
Na istom mjestu u sklopu "Page Depth" izvještaja možete vidjeti i dubinu posjeta, tj. koliko su strana pogledali:
![]() |
Broj pregledanih stranica u sklopu Engagement izvještaja |
Možda su to vaši posjeti (ako ih iste izolirali), možda je konkurencija, a možda upravo oni koje trebate ciljati svojim Google oglasima. Koje stranice su sve pregledali? Jesu li što kupili, pitali, komentirali online? Odakle dolaze?
Odgovore na ta (i još puno, puno drugih pitanja) možete iskoristiti već u idućem oglasu na Google tražilici.
Google Analytics vam pomaže da iskoristite ponašanje svojih posjetitelja i pomognete im da vas lakše nađu - onda kad vas trebaju:)
Nema komentara:
Objavi komentar