via Responsa: 2. dio - 12 koraka za učinkovito oglašavanje s Google AdWords-ima
Google

srijeda, 27. ožujka 2013.

2. dio - 12 koraka za učinkovito oglašavanje s Google AdWords-ima

...nastavljamo di smo stali prošli put:

  • ciljanje - koja područja/gradove, uređaje ste uključili u traženju  svojih korisnika. Odakle vam stiže najviše klikova, konverzija. Možda napravite zasebnu kampanju zamo za slavonce ili dalmatince pokažu li se boljima od drugih. Možda vidite da četvrtkom između 10h i 13 h  i petkom dopodne imate najviše prodaje. Možda zasebna kampanja s većim budžetom samo u tim razdobljima - ili ponudite veću cijenu za klik
  • quality score - relevantnost je Bogu hvala, a nadamo se da će tako i ostati, za Google puno bitnija od debljine vašeg "šlajboka" (čit. novčanika). Pazite na svoj CTR, a još više na "vezu" između ključne riječi, oglasa i stranice na koju dovodite korisnika - moraju biti "ko prst i nokat". Na temelju njih dobivate bolji quality score, što vodi nižoj cijeni za klik i boljem položaju oglasa.
  • cijena klika (CPC - cost per click) - trebate za klik ponuditi dovoljno da dobijete onoliko klikova i konverzija koliko trebate (čitaj koliko možete obraditi), a opet ne previše da si ne pojedete zaradu. Isključite ego kad je u pitanju pozicija oglasa - biti na vrhu prve stranice (prvi od ona tri roskasta/žućkasta na vrhu rezultata pretraživanja). Kad su impulzivne i/ili hitne situacije u pitanju (zubari, pukla cijev...) onda ima smisla. Kakogod, trebate popratiti s koje pozicije dobivate kakav povrat.
  •  konverzije - čim prije tim bolje kampanju postavite na konverzije (željena aktivnost koju očekujete od posjetitelja vaše web stranice). Kako biste optimizirali kampanju i izvukli što više informacija obavezno povežite  svoj Google AdWords i Google Analytics račun te postavite ciljeve za svoju web stranicu). Osim toga u Analytics-ima ćete vidjeti kako se korisnici ponašaju nakon klika na vaš oglas - možda neke ključne riječi nemaju u AdWordsima dobru  konverziju, ali u Analyticsima skužite da im puno pripomažu - tzv. "Assisted Conversions". Zato je pametno kombinirati ta dva alata. Jednim dovodite korisnike na svoj web, a drugim analizirate njihovo ponašanje do u detalj.
Direktmarketingaši su naučili da najbolji odaziv (čitaj klik) ne znači najbolju prodaju (čitaj konverziju); najbolja prodaja ne znači najbolju naplatu; a najbolja naplata ne znači dugoročno profitabilnog korisnika.

Samo test, test,... i opet test. Trenutno ne postoje bolji (čitaj učinkovitiji i transparentniji) alati od Google oglašavanja i Google Analytics-a kad je online oglašavanje i njegovo praćenje posrijedi.

Provjereno.  U praksi:))

Nema komentara:

Objavi komentar