Znate za onih 10 razloga zbog kojih se trebate oglašavati na Google tražilici (imajte na umu i Display mrežu - brojne druge web stranice, blogovi, portali koji prikazuju Google oglase).
Nekako najjačim adutom koji Google oglasi imaju u odnosu na sve druge oblike oglašavanja jest to da se pojavljuju samo onda kad ih korisnik želi, doslovno sam ih traži.
Tako možete ispričati svoju priču, samo onima koji je žele čuti - bez galame, spamanja i maltretiranja ostalih.
I uzalud potrošenih kuna, naravno.
Na vama (ili onome koga angažirate za taj posao:) je da dobro odabranim ključnim riječima, napisanim Google oglasima i posloženom web stranicom "prepoznate" tj. nadmašite njihova očekivanja koja imaju kad nešto zaguglaju.
No, prije no krenete s Google oglasima, potrošite malo vremena u Google Analytics-ima i upoznajte bolje svoje korisnike - na kraju oni su vaš najvažniji profitni centar.
Ostalo je pjesma:)
Nema komentara:
Objavi komentar