- razmišljajte kao korisnik kojem se obraćate (bolje nego kao oglašivač). Kako oni zovu vaše proizvode i usluge, kako ih opisuju kad ih traže na Google tražilici? Često, vaši korisnici, a pogotovo oni koji ni ne znaju da postojite koriste drukčiji "jezik" u odnosu na "žargon" kojim komunicirate u svojoj branši i/ili unutar firme, u komunikaciji s partnerima...
- ne zaboravite negativne ključne riječi - redovito "skenirajte" svoju kampanju ili grupu oglasa. Posebice ako zbog našeg lijepog ali malog tržišta koristite puno široko postavljenih (broad match) ključnih riječi. Obavezno provjerite što korisnici guglaju kad vas traže i pojmove koji vam ne odgovaraju što zbog malog CTR-a, što zbog slabe konverzije (aktivnosti koju želite ili na koju "nagovarate" posjetitelje vaše web stranice:) jednostavno eliminirajte dodavši ih kao negativne ključne riječi.
- bolji CTR popravit će vaš Quality Score što će opet smanjiti cijenu klika i naravno popraviti povrat na kune uložene u Google oglašavanje
i to bez puno galame i/ili bacanja novca:)
Zašto ne isprobate odmah?
Nema komentara:
Objavi komentar