No, najviše ne znači uvijek i najbolje.
Da vas brojke ne odvedu na krivi put, svakako pogledajte "Bounce rate" za sve te "izvore prometa".
Odete li u "Traffic Source" izvještaj i unutar "Sources" odaberete "All Traffic" vidjet ćete top 10 (dole na dnu možete proširiti broj prikaza do 500 kom.) izvora prometa prema ukupnom broju posjeta:
![]() | |
Praćenje broja posjeta prema izvorima u sklopu "Traffic Source" izvještaja u Google Analytics alatu |
Da bolje vidite šumu od drveća u desnom gornjem kutu kliknite na "Comparison" grafički prikaz, a u padajućem meniju ispod kao parametar odaberite "Bounce rate" i dobit ćete malo drukčiju sliku:
![]() |
Usporedni prikaz kvalitete posjeta temeljem "Bounce rate" pokazatelja |
Naravno da to nije (niti smije biti) jedini element na temelju kojeg ćete procjeniti kvalitetu prometa, ali svakako pomaže da ne krenete automatski za najvećom brojkom.
Uostalom u poslu ste naučili da ponekad vrijedi ona "manje je više":)
Boljim razumijevanjem ponašanja posjetitelja radit ćete bolje (čitaj učinkovitije) Google oglase i omogućiti korisnicima da vas lakše i brže nađu - onda kad im trebate.
Mogu vam pomoći u oba slučaja:)
Nema komentara:
Objavi komentar