via Responsa: Odakle vam dolaze najkvalitetniji posjetitelji/korisnici?
Google

ponedjeljak, 11. ožujka 2013.

Odakle vam dolaze najkvalitetniji posjetitelji/korisnici?

Siguran sam da pomoću Google Analytics-a ili nekog drugog alata pratite odakle vam stiže najviše posjetitelja (čitaj potencijalnih mušterija, kupaca, klijenata...).

No, najviše ne znači uvijek i najbolje.

Da vas brojke ne odvedu na krivi put, svakako pogledajte "Bounce rate" za sve te "izvore prometa".

Odete li u "Traffic Source" izvještaj i unutar "Sources" odaberete "All Traffic" vidjet ćete top 10 (dole na dnu možete proširiti broj prikaza do 500 kom.) izvora prometa prema ukupnom broju posjeta:
Praćenje broja posjeta prema izvorima u sklopu "Traffic Source" izvještaja u Google Analytics alatu
Iz prikaza vidimo da najviše prometa dolazi (gle slučajnosti) preko oglašavanja na Google tražilici  (prvi redak "google/cpc").
Da bolje vidite šumu od drveća u desnom gornjem kutu kliknite na "Comparison" grafički prikaz, a u padajućem meniju ispod kao parametar odaberite "Bounce rate" i dobit ćete malo drukčiju sliku:
Usporedni prikaz kvalitete posjeta temeljem "Bounce rate" pokazatelja
Sad vidimo "Bounce rate" za svaki pojedini izvor u odnosu na prosječni bounce rate za cijelu web stranicu pri čemu su crveni" lošiji a "zeleni" bolji od prosjeka.
Naravno da to nije (niti smije biti) jedini element na temelju kojeg ćete procjeniti kvalitetu prometa, ali svakako pomaže da ne krenete automatski za najvećom brojkom.

Uostalom u poslu ste naučili da ponekad vrijedi ona "manje je više":)

Boljim razumijevanjem ponašanja posjetitelja radit ćete bolje (čitaj učinkovitije) Google oglase i omogućiti korisnicima da vas lakše i brže nađu - onda kad im trebate.

Mogu vam pomoći u oba slučaja:)

Nema komentara:

Objavi komentar