via Responsa: 6 ključnih razloga zašto se ne vjeruje direktorima marketinga (istraživanje)
Google

srijeda, 28. svibnja 2014.

6 ključnih razloga zašto se ne vjeruje direktorima marketinga (istraživanje)

Kao nepopravljivi optimist nadam se da smo se bar malo odmaknuli od Fournaise-ovog istraživanja iz 2011. kad je u pitanju (ne)povjerenje prema direktorima marketinga.
Pa evo što im  600-ak intervjuiranih šefova velikih, srednjih i malih firmi ( SAD, Evropa, Azija, Australija) najviše zamjera: 
  1. pričaju o brandu, njegovoj vrijednosti i stvarima koje se teško povezuju s ostvarenim rezultatima (prihod, prodaja, tržišna vrijednost...) (77%)
  2. fokusiraju se na novotarije (npr. društvene mreže) a teško mogu/znaju objasniti kako će im iste pomoći u poslovanju. Osim činjenice da sad imaju i to kao marketinški alat (74%)
  3. kad ih pitaju za bolji povrat na uloženo u marketing prvo idu "rezati" ugovore s dobavljačima, agencijama i partnerima umjesto da razmišljaju o tome kako do više kupaca, prihoda, prodaje (73%)
  4. uvijek traže veći budget , a ne znaju koliko će to dodatnog posla, prihoda tj. novca donijeti (72%)
  5. bombardiraju vlasnike s podacima koji često nemaju veze tj. utjecaja na račun dobiti i gubitka (70%)
  6. za razliku od drugih poslovnjaka više su orijentirani na "umjetničku"tj. kreativnu stranu marketinga umjesto na poslovnu logiku (67%)
Kad se sve zbroji čini se da marketingaši pričaju nerazumljivim jezikom tj. ne znaju objasniti kako ono što rade pomaže firmi - naravno da nikad nije kriva samo jedna strana ali to je neka druga priča.
Da ostanemo u veselom tonu za hepi-end (pristran sam naravno) toplo preporučam da se čim prije primite Google oglasa - tako ćete bolje upoznati one koje vas traže, žele.
Ako ništa drugo, puuno ćete naučiti o vašem jedinom i najvažnijem profitnom centru - Vašem korisniku.
Kao što kaže ona stara "Požurite polako":)

Nema komentara:

Objavi komentar