Pa evo što im 600-ak intervjuiranih šefova velikih, srednjih i malih firmi ( SAD, Evropa, Azija, Australija) najviše zamjera:
- pričaju o brandu, njegovoj vrijednosti i stvarima koje se teško povezuju s ostvarenim rezultatima (prihod, prodaja, tržišna vrijednost...) (77%)
- fokusiraju se na novotarije (npr. društvene mreže) a teško mogu/znaju objasniti kako će im iste pomoći u poslovanju. Osim činjenice da sad imaju i to kao marketinški alat (74%)
- kad ih pitaju za bolji povrat na uloženo u marketing prvo idu "rezati" ugovore s dobavljačima, agencijama i partnerima umjesto da razmišljaju o tome kako do više kupaca, prihoda, prodaje (73%)
- uvijek traže veći budget , a ne znaju koliko će to dodatnog posla, prihoda tj. novca donijeti (72%)
- bombardiraju vlasnike s podacima koji često nemaju veze tj. utjecaja na račun dobiti i gubitka (70%)
- za razliku od drugih poslovnjaka više su orijentirani na "umjetničku"tj. kreativnu stranu marketinga umjesto na poslovnu logiku (67%)
Da ostanemo u veselom tonu za hepi-end (pristran sam naravno) toplo preporučam da se čim prije primite Google oglasa - tako ćete bolje upoznati one koje vas traže, žele.
Ako ništa drugo, puuno ćete naučiti o vašem jedinom i najvažnijem profitnom centru - Vašem korisniku.
Kao što kaže ona stara "Požurite polako":)
Nema komentara:
Objavi komentar