via Responsa: Kako do učinkovitog Google oglasa?
Google

srijeda, 6. svibnja 2015.

Kako do učinkovitog Google oglasa?

Ajmo vidjet što je uopće učinkovit oglas:
  • onaj koji je doveo najviše/najjeftinije/najzdravije posjete na Vašu web stranicu
  • onaj koji je zaradio najviše
  • onaj koji je imao najmanji CPA (cost per acquisition) trošak po leadu/korisniku/kupcu/prodaji/downloadu...
  • onaj koji je doveo najprofitabilnije  kupce na dugi rok
  • ... 
To samo govori kako korisnici  različito gledaju na istu stvar -  svatko  definira vlastite KPI-eve (Key Performance Indicators) preko kojih mjeri uspješnost, ciljeve tj. rezultat kojem teži.

Učinkovita AdWords oglas/kampanja/taktika  mora ih naravno pratiti.

Ono što se (pre)često dogodi je da oglašivači zaborave na najbitniju kariku - kupca kojem se obraćaju.
Činjenica je da svi  vrtimo neki svoj film u potrazi za rješenjem vlastitog problema.
Ne vidimo i ne čujemo drugu stranu (bilo u prezentaciji, razgovoru ili google oglasu)  - već isključivo ono što želimo, tj. ono što je u skladu s pričom koju smo si već ispričali.

Npr. , znamo kakvu si je priču ispričao netko tko zagugla "jeftine sunčane naočale" u odnosu na onoga tko traži "najbolje sunčane naočale - 2 totalno različita očekivanja osoba koje su kliknule na isti oglas.

Ako sve to razumijemo onda ćemo lako  uskladiti oglase,  ključne riječi (pogotovo negativne) i stranicu na koju dovodimo posjetitelja.

Dobro korisnicima, dobro nama, a dobro Google-u:)

Nema komentara:

Objavi komentar