- onaj koji je doveo najviše/najjeftinije/najzdravije posjete na Vašu web stranicu
- onaj koji je zaradio najviše
- onaj koji je imao najmanji CPA (cost per acquisition) trošak po leadu/korisniku/kupcu/prodaji/downloadu...
- onaj koji je doveo najprofitabilnije kupce na dugi rok
- ...
Učinkovita AdWords oglas/kampanja/taktika mora ih naravno pratiti.
Ono što se (pre)često dogodi je da oglašivači zaborave na najbitniju kariku - kupca kojem se obraćaju.
Činjenica je da svi vrtimo neki svoj film u potrazi za rješenjem vlastitog problema.
Ne vidimo i ne čujemo drugu stranu (bilo u prezentaciji, razgovoru ili google oglasu) - već isključivo ono što želimo, tj. ono što je u skladu s pričom koju smo si već ispričali.
Npr. , znamo kakvu si je priču ispričao netko tko zagugla "jeftine sunčane naočale" u odnosu na onoga tko traži "najbolje sunčane naočale - 2 totalno različita očekivanja osoba koje su kliknule na isti oglas.
Ako sve to razumijemo onda ćemo lako uskladiti oglase, ključne riječi (pogotovo negativne) i stranicu na koju dovodimo posjetitelja.
Dobro korisnicima, dobro nama, a dobro Google-u:)
Nema komentara:
Objavi komentar