via Responsa: Kako internet utječe na donošenje odluke prilikom planiranja putovanja (Google-ovo istraživanje)
Google

ponedjeljak, 18. svibnja 2015.

Kako internet utječe na donošenje odluke prilikom planiranja putovanja (Google-ovo istraživanje)

Kolikogod staža imali u turističkoj branši, ovo sjajno istraživanje iz 2014. pomoći će Vam da bolje razumijete online navike Vaših putnika i doznate:
  • kako putnici (poslovnjaci i turisti) odlučuju i tko najviše utječe na njih tijekom donošenja odluke?
  • gdje se u cijeloj priči nalazi Vaša web stranica (i zašto ste još jučer trebali imati tzv. responsive design) ?
  • koje izvore informacija najviše koriste pri planiranju putovanja (tražilice, YouTube, konkretne destinacije...)?
  • što prvo unose u tražilicu kad počnu planirati putovanje?
  • koliko su uopće svjesni konkretnih brandova u fazi planiranja i razlici između njih?
  • koje sve faze prolaze i na koji način to iskoristiti da im pomognete?
  • kako "šaraju" s mobitela/tablete na desktop i obrnuto?
  • zašto je web stranica prilagođena prikazu na mobilnim uređajima presudna prije početka planiranja putovanja (gablec) jednako kao i tijekom putovanja (dodatne aktivnosti, prijevoz, lokalne znamenitosti, zabava, restorani...)
  • zašto TV ima sve manji utjecaj?
  • zašto morate biti na YouTubeu?
  • kako se ponašaju korisnici kad planiraju obiteljsko putovanje?
Ako dobro apsolvirate gradivo bit će Vam jasno zašto se u online oglašavanje za ljetnu sezonu ne kreće u svibnju - već puno, puno prije.
Sretno i spretno:)

Izvor
1 Google/Ipsos, "The 2014 Traveler's Road to Decision," June 2014.


Nema komentara:

Objavi komentar