- kako putnici (poslovnjaci i turisti) odlučuju i tko najviše utječe na njih tijekom donošenja odluke?
- gdje se u cijeloj priči nalazi Vaša web stranica (i zašto ste još jučer trebali imati tzv. responsive design) ?
- koje izvore informacija najviše koriste pri planiranju putovanja (tražilice, YouTube, konkretne destinacije...)?
- što prvo unose u tražilicu kad počnu planirati putovanje?
- koliko su uopće svjesni konkretnih brandova u fazi planiranja i razlici između njih?
- koje sve faze prolaze i na koji način to iskoristiti da im pomognete?
- kako "šaraju" s mobitela/tablete na desktop i obrnuto?
- zašto je web stranica prilagođena prikazu na mobilnim uređajima presudna prije početka planiranja putovanja (gablec) jednako kao i tijekom putovanja (dodatne aktivnosti, prijevoz, lokalne znamenitosti, zabava, restorani...)
- zašto TV ima sve manji utjecaj?
- zašto morate biti na YouTubeu?
- kako se ponašaju korisnici kad planiraju obiteljsko putovanje?
Sretno i spretno:)
Izvor
1 Google/Ipsos, "The 2014 Traveler's Road to Decision," June 2014.
Nema komentara:
Objavi komentar