via Responsa: 4 savjeta za bolju učinkovitost (by 99u)
Google

petak, 23. kolovoza 2013.

4 savjeta za bolju učinkovitost (by 99u)


Ne znam koliko često prekidate posao u želji da čim prije odgovorite na upravo pristigli email, telefonski ili odradite iznenadni sastanak.
Da se to ne bi pretvorilo u rutinu i da ne bi svoj posao radili u noćnoj šihti,  evo par preporuka od pametne ekipe iz  99u glede bolje učinkovitosti:
  1. najvažnije u svakondevnoj rutini jest prebaciti se prvo na kreativni posao a zatim na onaj drugi (u pravilu reaktivni). To znači svaki dan rezervirati vrijeme  za kreativni posao na vlastitim prioritetima - uz isključen mobitel i email
  2. bukirajte u kalendaru vrijeme u kojem ćete se fokusirati na ono bitno - i držte se toga - isto ko što obavite dogovoreni sastanak, prezentaciju...
  3. bolje da razočarate par ljudi nego da odustanete od svojih prioriteta samo da bi počistili inbox, imali osjećaj da ste nešto napravili i usput ostavili dojam profesionalca
  4. ono što radite svaki dan je puno bitnije od onoga što radite povremeno
Etogac, da ne kažete da niste znali.

Ako ste znali onda čisto da ne zaboravite (meni se to često događa)

Nema komentara:

Objavi komentar