Ne znam koliko često prekidate posao u želji da čim prije odgovorite na upravo pristigli email, telefonski ili odradite iznenadni sastanak.
Da se to ne bi pretvorilo u rutinu i da ne bi svoj posao radili u noćnoj šihti, evo par preporuka od pametne ekipe iz 99u glede bolje učinkovitosti:
- najvažnije u svakondevnoj rutini jest prebaciti se prvo na kreativni posao a zatim na onaj drugi (u pravilu reaktivni). To znači svaki dan rezervirati vrijeme za kreativni posao na vlastitim prioritetima - uz isključen mobitel i email
- bukirajte u kalendaru vrijeme u kojem ćete se fokusirati na ono bitno - i držte se toga - isto ko što obavite dogovoreni sastanak, prezentaciju...
- bolje da razočarate par ljudi nego da odustanete od svojih prioriteta samo da bi počistili inbox, imali osjećaj da ste nešto napravili i usput ostavili dojam profesionalca
- ono što radite svaki dan je puno bitnije od onoga što radite povremeno
Ako ste znali onda čisto da ne zaboravite (meni se to često događa)
Nema komentara:
Objavi komentar