Već znate da se umjesto karakteristika i specifikacija trebate fokusirati na pogodnosti i prednosti.
Vaše potencijalne korisnike zanima kako ćete im pomoći u njihovom životu.
Da budu bolji, uspješniji, zanimljiviji..., tj. kako će im to što nudite promijeniti živote - na bolje naravno.
Baš kao što je Google preciznim, pravovremenim i relevantnim oglašavanjem razveselio krajnje korisnike koji konačno mogu vidjeti što dobivaju za uloženo u online marketing.
Istovremeno je rastužio razne agencije, gurue i sl. koji su linijom manjeg otpora radili onako kak se radilo oduvijek - malo priče, malo magle i malo nagrada na stručnim natjecanjima...
Nažalost, prečesto bez puno veze s prodajnim rezultatima.
Zato držite se svoje, stvarne i autentične priče koju ćete pričati samo onima koji je žele slušati. Bez galame, vučenja za rukav ili nedajBože muljanja zbog ostvarenja kvartalnih ciljeva.
Ne preko noći, već "mic po mic".
Između ostalog, to znači da ono što osjećate, mislite i govorite na kraju i napravite.
I tako u krug:)
Nema komentara:
Objavi komentar