via Responsa: Emocije, marketing i prodaja:)
Google

srijeda, 14. kolovoza 2013.

Emocije, marketing i prodaja:)

Urbana legenda kaže da je jedan od mentora Freda E. Hahna još davnih 60-tih istaknuo kako većina prodajno uspješnog oglašavanja koristi sljedeće motive:

  1. Seks - ne samo u doslovnom smislu kao fizički akt nego i ljubav, privlačnost, prijateljstvo
  2. Pohlepa - sve fizičko i emocionalno što novac može kupiti (da, čovjek se nekad iznenadi)
  3. Strah  - od gubitka onog što imamo ili nepostizanja onoga što očekujemo - ili pak oboje:)
  4. Lijenost - brzo, lako i "bez po muke" što bi rekli naši istočni susjedi
Negdje sam iskopao da neuro-znanstvenici kažu da je u našem mozgu, prije no što smo otkrili pećinu i/ili prohodali uspravno,  ugrađeno samo 6 emocija: bijes, gađenje, strah, sreća, tuga i iznenađenje.

A dok sami ne doznate što od spomenutog igra bitnu ulogu kod vaših korisnika (bacite pogled na njihovo ponašanje na web-u) eto vam buba u uho kag gruntate u idućoj kampanji, poslu, partneru.
Najbitnije je da se vaša priča vrti oko onoga što je najbolje za vaše korisnike, a ne za vaš kvartalni rezultat, marketinške ciljeve ili mišljenje šefa.

Najlakši način (gle lijenost:) da to učinite uz najmanje rizika (gle straha:) kad je online posrijedi jest upravo oglašavanjem na Google tražilici.

Da, pristran sam, no zatrebate li pomoć, tu sam:)

Nema komentara:

Objavi komentar