via Responsa: Ameri vele KISS (keep it simple and stupid)
Google

ponedjeljak, 26. kolovoza 2013.

Ameri vele KISS (keep it simple and stupid)

...bilo je riječ o vašoj ponudi, web stranici, prodajnom pismu...

Stručnjaci kažu da što više informacija komuniciramo istovremeno, više zamaramo mozak s procesuiranjem. Psiholozi to zovu "cognitive load" iliti kognitivno opterećenje. Previše informacija može dovesti do preopterećenja i vaš potencijalni korisnik više jednostavno ne može to  preraditi i donijeti odluku (možda o kupnji:)

Tu pojavu često vežu s kapacitetom kratkotrajne memorije.

Većina ljudi može držati 5-9 ideja/zadataka/pojmova u kratkotrajnoj memoriji. Ponudite li previše opcija, može se dogoditi da zaborave pravi razlog zbog kojeg su  došli do recimo vaše web stranice pa jednostavno odgode donošenje odluke za kasnije.

A kasnije, ko živ, ko mrtav.

Vaša ponuda, oglas, web stranica dakle samo je jedan od "zadataka" s post-it-a zaljepljenog u kratkotrajnoj memoriji potencijalnog korisnika zauzetoj raznoraznim zadacima (kupi kruh, nazovi mamu, plati račune, naruči se kod zubara...).

Samo se sjetite vlastite svakondevice. 
 
Uostalom, Albert Einstein je rekao : "Sve treba biti napravljeno jednostavno koliko je moguće ali ne i jednostavnije:"

Nema komentara:

Objavi komentar