Dobra stara škola direktnog marketinga preko svojih 5W jasno kaže na što trebate paziti kad pripremate bilo koju kampanju:
- Who - kojem korisniku (ciljanoj skupini) se obraćate
- What - što im nudite, tražite da naprave
- Why - zašto bi oni trebali kupiti ili napraviti ono što ih tražite
- Where - gdje ćete ih naći
- When - kada ćete im se javiti
To ćete naravno otkriti testiranjem, a u međuvremenu, evo što su u Ogilvy and Mather agenciji otkrili davnih dana (vrijedi još uvijek):
- Ciljana skupina kojoj se obraćate (baza ili medij) x 6
- Ponuda ili glavna a poruka x 3
- Timing u skladu s potrebama ciljanog korisnika x 2
- Kreativa (dizajn) x 1,35
A što kažu drugi (provjereni) stručnjaci o važnosti pojedinih elemenata:
- Ed Mayer - kod prvog uvođenja direktnog marketinga - 40% ciljana skupina - 40% ponuda&brand - 20% kreativa
- Pierre Passavant - kod već "uhodanog" direktnog marketinga - 10% ciljana skupina (jer je dobro poznata) - 10% ponuda&brand - 80% kreativa (da se kreativci ne naljute)
- Jim Kobs - 20% marketinška strategija - 20% ciljana skupina - 30% ponuda&brand - 20% kreativa - 10% analiza kampanje
Dakle, ne morate izmišljati toplu vodu i znate odakle početi u planiraju i provedbi iduće marketing kampanje.
Pogotovo koristite li Google oglase (pristran sam budući se njima bavim ali trenutno ne postoji bolji alat koji spaja marketing, prodaju i pravo istraživanje tržišta doslovno u realnom vremenu).
I potrudite se malo bolje upoznati svoje korisnike.
Nema komentara:
Objavi komentar