Možete ga vidjeti u sklopu izvještaja za ključne riječi.
Kako se ne prikazuje automatski, trebate sami dodati kolonu s Quality Score-om:
![]() |
Dodavanje Quality Score-a u izvještaj za ključne riječi |
Dobro je stalno ga imati na oku, jer prema sjajnom WordStreamovom blogu natprosječni Quality Score danas znači do 200% veću uštedu u cijeni klika nego prije 4 godine.
Ako vam se ne da prevoditi evo sažetka:
- prosječni Quality Score pao je sa 7 na 5 (uzimajući u obzir broj prikazivanja)
- vrijednost natprosječnog Quality Score-a danas je puno važnija
- porast vrijednosti između 66% i 200% u odnosu na 2009.
Sve vam je jasno, ako znate da natprosječnim Quality Score-om možete uštedjeti i do 50% ili pak za ispodprosječni platiti 400% više - kvaliteta se itekako isplati.
Zato nemojte kemijati (dodavati konkurenciju ili proizvode koje nemate u ponudi...) samo da privučete korisnika na stranicu - kratkoročno ćete dobiti više posjeta, no dugoročno će vam se obiti o glavu - i koštati vas više.
Dobro je biti bolji:)
Nema komentara:
Objavi komentar