via Responsa: Kako dodati Quality Score u vaše izvještaje i zašto ga trebate držati na oku?
Google

ponedjeljak, 8. travnja 2013.

Kako dodati Quality Score u vaše izvještaje i zašto ga trebate držati na oku?

Prošli put prisjetili smo se što je i zašto je bitan Quality Score (ocjena kvalitete), kako se mjeri, što sve utječe na njega i kako ga možete popraviti.
Možete ga vidjeti u sklopu izvještaja za ključne riječi.
Kako se ne prikazuje automatski, trebate sami dodati kolonu s Quality Score-om:
Dodavanje Quality Score-a u izvještaj za ključne riječi


Dobro je stalno ga imati na oku, jer prema sjajnom WordStreamovom blogu natprosječni Quality Score danas znači do 200% veću uštedu u cijeni klika nego prije 4 godine.

Ako vam se ne da prevoditi evo sažetka:

  • prosječni Quality Score pao je sa 7 na 5 (uzimajući u obzir broj prikazivanja)
  • vrijednost natprosječnog Quality Score-a danas je puno važnija
  • porast vrijednosti između 66% i 200% u odnosu na 2009.

Sve vam je jasno, ako znate da natprosječnim  Quality Score-om možete uštedjeti i do 50% ili pak za ispodprosječni platiti 400% više - kvaliteta se itekako isplati.

Zato nemojte kemijati (dodavati konkurenciju ili proizvode koje nemate u ponudi...) samo da privučete korisnika na stranicu - kratkoročno ćete dobiti više posjeta, no dugoročno će vam se obiti o glavu - i koštati vas više.

Dobro je biti bolji:)


Nema komentara:

Objavi komentar