via Responsa: 7 razloga zbog kojih ne trebate koristiti konkurenciju u Google oglasima
Google

ponedjeljak, 29. travnja 2013.

7 razloga zbog kojih ne trebate koristiti konkurenciju u Google oglasima

Muči vas konkurencija i dosjetili ste se genijalne ideje. Staviti ću njihovo ime kao ključnu riječ u svoj oglas.
Prije no to napravite, ne ulazeći u etičnu (no no ) i pravnu domenu (zaštićenost imena, proizvoda, usluge - čitaj buju vas dali na sud i tražili novce) vodite računa o slijedećem:
  1. vi se bavite sobom, a ne konkurencijom (ako se oni pak bave vama - njihov problem)
  2. razočarat ćete korisnika koji gugla ime/proizvod vašeg konkurenta a preko vašeg oglasa dođe na vašu stranicu na kojoj pričate o sebi? 
  3. kao posljedicu imat ćete veliki "bounce rate" tj. velik broj korisnika otići će sa početne stranice
  4. posljedično tome imat ćete loš "quality score"
  5. brzo će vam padati CTR
  6. plaćat ćete klik sve više i više
  7. na kraju se vaš oglas neće moći izboriti za pojavljivanje
Dakako, postoje opravdani razlozi kao i sitni trikovi da malo "zaobiđete" proceduru. Npr. na početnoj stranici stavite potvrdu treće strane ili  neovisno istraživanje, grafikon s usporednim prikazom vas i konkurencije, napišete malo teksta o konkurenciji i sl...

No sve to je kratkog vijeka, a kako stvari izgledaju u praksi ilustrira slijedeći primjer. Recimo da malo istražujete bicikle prije kupnje. Negdje ste načuli da je marka "kona" pouzdana i zaguglali ste "kona bicikl".

  1. Rezultati pretraživanja za pojam "kona bicikl" 

Rezultat pretraživanja za pojam "kona bicikl"


Kliknuvši na prvi oglas, očekujete da na stranici dobijete bicikle marke "kona". Ups. Možda i ne. Niti "k" od kona bicikla:
Stranica ne prikazuje traženi pojam

Recimo da ste malo jači zagrizli, i uočivši internu tražilicu brže bolje ukucate opet "kona bicikli" misleći da su negdje skriveni. I eto još jednog razočarenja:
Na stranici uopće nema traženog pojma


Na stranici uopće nema bicikla marke "kona". Naravno, ne zanima vas tko je kriv. Znate samo da ste izgubili svoje dragocjeno vrijeme i bježite sa stranice.

Većina korisnika neće tražiti internu tražilicu. Jednostavno će otići dalje. I tako počinje priča koja ne završava hepi endom.

Zato angažirajte nekog tko zna napraviti posao kak treba. Za početak provjerite jel osoba/firma certificirana od strane Google-a.

I budite dobrica za svoje dobro.

Ne možete prevariti tražilicu. Čak i SEO majstori svakih par mjeseci moraju poriktat stvari. Google živi od oglašavanja i jako dobro pazi na svoj grunt. Vrlo brzo će vas prokužiti.

Ak ne vjerujete, probajte.





Nema komentara:

Objavi komentar