- SEM (Search Engine Marketing) - iliti oglašavanje na Google tražilici
- SEO (Search Engine Optimisation) - optimizacija stranice za što bolje pozicioniranje na tražilici
- dobar i relevantan sadržaj za ciljanu publiku koju želite privući
Ako pak želite biti što bolje pozicionirani u organskom prikazu onda ćete naći nekog SEO majstora. Glavni izazov je u tome što SEO majstori dopingiraju vašu stranicu s on-site i off-site trikovima (naslovi, postovi, slike, URL-ovi, sadržaj s ključnim riječima...). No antidoping kontrola je nemilosrdna. Skuži li ekipa iz Google-a da ste "predobri" eto vam problema.
Običnim rječnikom, SEO majstori pokušavaju Google-u vašu stranicu učiniti privlačnijom no što jest, a Google im zauzvrat svakih par mjeseci mijenja algoritam po kojem rangira stranice.
I tako u krug:) Igra mačke i miša na neki način.
Već znate da je treći put najteži ali i jedini pravi vozite li na duže staze.
To ne znači da ćete prekrižiti SEM i SEO nego ih koristiti puno pametnije tj. učinkovitije.
Google oglase onda možete koristiti u situacijama kad izbacujete neki novi proizvod/uslugu (za koji tražilici treba vremena da je prepozna iliti indeksira), a SEO ćete uvelike napraviti sami jer boljim sadržajem dobit ćete više posjetitelja, linkova, konverzija - i to prirodnim putem.
A to i želite ne?
Nema komentara:
Objavi komentar