via Responsa: SEM, SEO pa dobar sadržaj web stranice. Ili obrnuto?
Google

petak, 26. travnja 2013.

SEM, SEO pa dobar sadržaj web stranice. Ili obrnuto?

Ako želite biti na prvoj stranici tražilice, možete birati i/ili kombinirati slijedeće:
  • SEM (Search Engine Marketing) - iliti oglašavanje na Google tražilici
  • SEO (Search Engine Optimisation) - optimizacija stranice za što bolje pozicioniranje na tražilici
  • dobar i relevantan sadržaj za ciljanu publiku koju želite privući
Najbrži je put svakako oglašavanje na tražilici - solidna web stranica i dobar majstor od Google oglasa mogu napraviti čudo. Uz malo sreće pojavit ćete se u onom roze dijelu na vrhu iznad organskih rezultata pretraživanja. No od posjeta i lijepih brojki iz Google Analytics-a se ne živi. Morate znati što želite da korisnik napravi na stranici nakon što ga privučete oglasom.

Ako pak želite biti što bolje pozicionirani u organskom prikazu onda ćete naći nekog SEO majstora. Glavni izazov je u tome što SEO majstori dopingiraju vašu stranicu s on-site i off-site trikovima (naslovi, postovi, slike, URL-ovi, sadržaj s ključnim riječima...). No antidoping kontrola je nemilosrdna. Skuži li ekipa iz Google-a da ste "predobri" eto vam problema.
Običnim rječnikom, SEO majstori pokušavaju Google-u vašu stranicu učiniti privlačnijom no što jest, a Google im zauzvrat svakih par mjeseci mijenja algoritam po kojem rangira stranice.

I tako u krug:) Igra mačke i miša na neki način.

Već znate da  je treći put najteži ali i jedini pravi vozite li na duže staze.

To ne znači da ćete prekrižiti SEM i SEO nego ih koristiti puno pametnije tj. učinkovitije.

Google oglase onda možete koristiti u situacijama kad izbacujete neki novi proizvod/uslugu (za koji tražilici treba vremena da je prepozna iliti indeksira), a SEO ćete uvelike napraviti sami jer boljim sadržajem dobit ćete više posjetitelja, linkova, konverzija - i to prirodnim putem.

A to i želite ne?

Nema komentara:

Objavi komentar